البرز- ابراهیم صادقی ادامه همکاری با کارلوس کی‌روش را به صلاح فوتبال ایران دانست و گفت: کی‌روش مربی بزرگی است و پس از گذشت ۸ سال از فعالیت او در ایران می بینیم که تیم ملی با اقتدار مقابل حریفان آسیایی به پیروزی می رسد.

ادامه همکاری با کی‌روش به صلاح فوتبال ایران است

ابراهیم صادقی کاپیتان اسبق تیم فوتبال سایپا در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: بدون شک ادامه همکاری با کی‌روش به صلاح فوتبال است اما نه به هر قیمتی، چراکه باید هرچه سریع تر جنگ های کلامی و خسته کننده خاتمه پیدا کند.

صادقی با بیان این که اکنون پس از گذشت ۴ دهه شایسته قهرمانی در جام ملت ها هستیم گفت: تا این لحظه تیم ایران را می توان قوی ترین تیم این رقابت ها دانست و به نظر می رسد با شکست ژاپن و قطر در دو بازی آینده به قهرمانی دست یابیم.

وی با اشاره به ۲۴ تیمی شدن جام ملت های آسیا در این دوره گفت: به جز کره شمالی و یمن تمامی تیم های حاضر از قدرت خاصی برخوردار بوده و ضمن پیشرفت برخی کشورها، بسیاری از بازی ها با نتیجه نزدیک به پایان رسید.

پیشکسوت البرزی فوتبال ایران ضمن ارزیابی از تیم ژاپن گفت: باتوجه به این که ژاپنی ها جوانگرایی کرده اند در این دوره به مانند همیشه با قدرت ظاهر نشده اند و اگر اسیر اتفاقات نشویم می توانیم این تیم را شکست دهیم.

صادقی در خصوص آخرین وضعیت تیم سایپا گفت: در بهمن ماه ۳ بازی بسیار حساس را باید در جام حذفی و پلی آف لیگ قهرمانان آسیا برگزار کنیم و نیم فصل دشواری را پیش بینی می کنیم.

وی با اشاره به لغو اردوهای خارجی تیم سایپا در تعطیلات نیم فصل گفت: باتوجه به مشکلات مالی و ارزی ترجیح دادیم تا اردوهای آماده سازی را در تهران برگزار کنیم این در حالی است که تمرینات به خوبی انجام شده و بازیکنان از آمادگی خاصی برخوردار هستند.

مربی البرزی تیم سایپا در پایان تصریح کرد: در فرصت باقی مانده تا پایان نقل و انتقالات بازیکنان دیگری را نیز جذب خواهیم کرد و در تلاش هستیم ضمن شکست داماش و راه یابی به فینال جام حذفی در پلی آف آسیا نیز نماینده شایسته ای برای ایران باشیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.