قزوین_ حجت الاسلام علی رمضانی از اجرای گروه سرود ۶۰۰ نفری کانون های مساجد استان در شهر الوند همزمان با آغاز دهه فجر و سالروز ورود تاریخی امام خمینی (ره) به کشور خبر داد.

اجرای گروه سرود ۶۰۰ نفری کانون های مساجد قزوین

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی کانون های مساجد قزوین، حجت الاسلام مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین از اجرای گروه سرود ۶۰۰ نفری کانون های مساجد استان در شهر الوند همزمان با آغاز دهه فجر و سالروز ورود تاریخی امام خمینی (ره) به کشور خبر داد.

وی گفت: همزمان با سراسر کشور و در نخستین روز از دهه فجر، گروه سرود ۶۰۰ نفری کانون های مساجد قزوین در شهر الوند اجرای برنامه خواهند داشت.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین ادامه داد: این گروه سرود همزمان با سالروز ورود تاریخی امام خمینی (ره) به کشور در روز جمعه ۱۲ بهمن در ساعت ۹.۳۳ سرود «خمینی ای امام» و «۴۰ سالگی انقلاب» را در میدان الوند اجرا می کنند.

رمضانی عنوان کرد: با توجه به برگزاری طرح اجرای سرود ۴۰ هزار نفری کانون های مساجد در سراسر کشور، گروه سرود کانون های مساجد استان قزوین هم در میدان لاله شهر الوند این برنامه را اجرا می کنند که امیدواریم اجرای این سرود یادآور خاطرات روزهای ابتدای انقلاب بوده و فضای با نشاط و همراه با معنویتی را ایجاد کند.

حجت الاسلام رمضانی یادآور شد: با توجه به هماهنگی های به عمل آمده به منظور پوشش رسانه ای برنامه، این مراسم از شبکه استانی قزوین به صورت زنده پخش می شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.