خراسان شمالی-مراسم گرامیداشت ۱۲ بهمن صبح امروز، با حضور استاندار خراسان شمالی، نماینده ولی فقیه در استان، مسئولین و مردم ولایتمدار خراسان شمالی برگزار شد.

هیچ بن بستی برای تحقق وعده‌های دولت خدمتگذار وجود ندارد
به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، محمدعلی شجاعی استاندار خراسان شمالی در مراسم گرامیداشت ۱۲ بهمن در بجنورد، گفت: امروز اگر با وحدت و انسجام و پیروی از دستورات اسلام و قرآن پیش برویم، به فرمایش رهبری، هیچ بن بستی وعده های دولت خدمتگذار وجود ندارد.
وی از امام راحل به عنوان بزرگمردی تاریخ ساز یاد کرد و افزود: امام راحل بزرگترین انقلاب قرن را با دست خالی و فقط با توکل برخدا و پشتیبانی مردم ایران اسلامی و تکیه بر دستورات قرآن و اسلام، هدایت و پیروز کرد.
شجاعی ادامه داد: باید همه پشت سر مقام معظم رهبری و در کنار هم خود را خادمی صدیق و صادق برای مردم دانسته که همواره پای انقلاب ایستاده اند و بزرگترین سرمایه کشور و نطام هستند.
استاندار خراسان شمالی گفت: انقلاب ما پیروزی خون بر شمشیر بود و با فداکاری و از خود گذشتگی ملت و با خون شهدا آبیاری شد و با حرکت مقتدرانه بنیانگذار انقلاب و شهدا و جانبازان و ایثارگران به این مرحله رسیده و تبدیل به درخت تنومند ۴۰ ساله شده است.
شجاعی در مراسم محوری یوم الله ۱۲ بهمن و نواختن زنگ انقلای در بجنورد، با یادآوری رشادت های مردم ولایت مدار و انقلابی و گرامیداشت یاد و خاطره ۳هزار شهید استان، از مرحوم آیت الله مهمانواز و شهید هاشمی نژاد بعنوان سخنرانان محوری دوران انقلاب در بجنورد یاد و از خدمات آنان تجلیل کرد.
دف نوازی گروه ۴۰ نفره، اجرای سرود ۱۳۵۷ نفری دختران و تحویل تمبر یادبود و رژه موتوری از جمله برنامه های این آیین در بجنورد مرکز استان خراسان شمالی بود.
انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.