جانشین فرمانده کل سپاه، گفت: آمریکا امروز توان تولید قدرت را از دست داده است، اما در مقابل انقلاب اسلامی برای جهان اسلام قدرت سازی می کند.

سردار سلامی: آمریکا توان تولید قدرت را از دست داده است

به گزارش گروه سیاسی قدس آنلاین، سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه در مراسم گرامیداشت سالروز عملیات غرور آفرین والفجر ۸ و روز حفاظت اطلاعات سپاه که در ستاد فرماندهی کل سپاه برگزار شد، عملیات" والفجر ۸" را  از پیچیده ترین عملیات های تاریخ توصیف و تصریح کرد: در این عملیات تعیین کننده، رزمندگان سپاه اسلام توانستند با استفاده از اصل غافلگیری مطلق، طومار دشمن را در جنوبی‌ترین منطقه جنگ در هم پیچیده و یکی از راهبردی ترین عملیات ها را به بهترین شکل و با غلبه قوه ایمان بر سلاح به پایان برسانند.

وی افزود: با درخشش حفاظت اطلاعات در آن عملیات موفق که شاهکاری هنرمندانه را رقم زد، سالروز عملیات والفجر ۸ به روز حفاظت اطلاعات سپاه نام گرفت.

سردار سلامی با پاسداشت مجاهدت‌های تلاشگران عرصه صیانت از سپاه اظهار کرد: حفاظت اطلاعات که رسالت خطیر صیانت از نیرومندترین قدرت دفاعی جهان اسلام را برعهده دارد، طی ۴ دهه توانسته است دشمن را در دستیابی به اهداف شوم خود ناکام گذارد.

وی با اشاره به دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی طی ۴ دهه تأکید کرد: انقلاب اسلامی ایران تنها یک نظام سیاسی را تغییر نداد، بلکه بعثت مجدد اسلام را رقم زد و با بازیابی و احیای عزم مسلمانان، نظم ساخته قدرتهای مستکبر و سلطه گر را بر هم زد و با حاکمیت بخشی به مستضعفان، آنان را از تحقیر قدرت‌های استعمار گر و سلطه جو نجات داد.

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه بیرق حیات بخش اسلام که توسط امام خمینی (ره) به اهتزاز درآمد، عامل کرامت بخشی به مسلمانان بود، گفت:به دلیل الهام‌بخشی گفتمان انقلاب اسلامی دشمن از ارائه این الگو در راهبردی ترین نقطه دنیا و تنگ شدن فضای تنفس قدرتهای سلطه گر و شکل گیری تمدن جدید به شدت در هراس بود.

وی افزود: دشمنان برای متوقف کردن حرکت توفنده انقلاب اسلامی از هیچ تلاش و تهدیدی فروگذار نکردند، اما  جمهوری اسلامی ایران در برابر صف‌آرایی فشرده نظامی، سیاسی، روانی، فرهنگی، اطلاعاتی و رسانه ای قدرت های شیطانی با ایمان به خدا و فرهنگ عاشورایی ایستاد و نصرت الهی شامل حال ملت ایران گردید.

سردار سلامی با بیان اینکه انقلاب اسلامی نظریه تسلط قدرت‌های بزرگ را شکست، اظهار کرد:سقوط شاه بزرگترین شکست تاریخی بر امپراتوری آمریکا بود که این شکست ها همچنان تداوم دارد.

وی با بیان اینکه جنگ تحمیلی به عنوان تهدیدی خطرناک به دفاع مقدس و فرصتی برای شکوفایی ملت ایران تبدیل شد، گفت:  دشمن در ادامه راهبردهای منتهی به شکست خود،   تحریم‌های اقتصادی را اعمال کرد تا نظام و ملت ایران با پذیرش قواعد بازی آنان، از آرمان‌ها و اعتقادات خود دست بردارند، اما ملت ایران آموخته است که در جهان امروز یا باید تسلیم شد و یا مقتدر بود و ما اقتدار را انتخاب کردیم.

جانشین فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه دشمنان تنها به تحقیر ملت ایران می اندیشند، تصریح کرد: ملت ایران همواره ثابت کرده است که در هر عرصه ای که ایستادگی کردیم به موفقیت دست یافته ایم.   

وی با بیان اینکه آمریکایی ها در فلسفه سیاسی شکست خورده اند، خاطر نشان کرد: امریکا امروز توان تولید قدرت را از دست داده است، اما در مقابل انقلاب اسلامی برای جهان اسلام قدرت سازی می کند.  

سردار سلامی در پایان با تاکید بر اینکه به اذن الهی دشمن را درهم خواهیم شکست، افزود:  نقطه امن ما مقاومت است؛ آموخته ایم زمانی که رهبری فرزانه، حکیم و دشمن شناس، آرمانی والا و ملتی  بزرگ داریم، داشتن دشمن موجب قدرتمندتر شدن ما می شود؛ هیچ فشاری نتوانسته ملت ایران را از حرکت توفنده خود مایوس کند.

منبع: مهر

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.