رئیس سازمان بسیج دانشجویی با اشاره به اهمیت بیانیه رهبر معظم انقلاب ادامه داد: دانشجویان امروز به عنوان افسران جنگ نرم وظیفه اجرایی کردن بیانیه گام دوم انقلاب را دارند.

دانشجویان به عنوان افسران جنگ نرم وظیفه اجرایی کردن بیانیه گام دوم انقلاب را دارند

به گزارش گروه سیاسی قدس آنلاین، محمدجواد نیک‌روش رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور در مراسم افتتاح پنجمین دوره نخبه‌پروری سیاسی شهید دیالمه با اشاره به مأموریت‌هایی که برای بسیج دانشجویی مشخص شده است، اظهار داشت: کادرسازی و تربیت نیرو در تراز انقلاب اسلامی از ماموریت‌های اصلی بسیج دانشجویی است و برای این کار باید فعالیت‌های عمقی و محتوایی صورت گیرد.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی تصریح کرد: عمل به تکلیف باعث رشد و تربیت نیرو می‌شود و اگر قدم در راه مجاهدت بگذاریم و منحرف نشویم به سعادت می‌رسیم.

وی در ادامه با اشاره به مقوله تمدن‌سازی یادآور شد: در مسیر تمدن‌سازی اول باید جایگاه خود را مشخص کنیم و در این راه تک‌تک اعضای بسیج وظیفه دارند که اقدامات خود را هرچند در مقیاس کوچک و آتش به‌اختیار اجرا کنند.

نیک‌روش در ادامه با اشاره به اهمیت بیانیه رهبر معظم انقلاب ادامه داد: دانشجویان امروز به عنوان افسران جنگ نرم وظیفه اجرایی کردن بیانیه گام دوم انقلاب را دارند. مأموریت گام دوم انقلاب نفی‌کننده مطالبات قبلی مقام معظم رهبری نیست، بلکه مطالبات پیشین شرط اولیه برای تحقق مأموریت‌های اعلام شده در گام دوم انقلاب است.

نیک‌روش اظهار کرد: زمانی که مقام معظم رهبری جوانان را مخاطب قرار می‌دهند، این قشر باید توجه کنند که پیشران و پیشرو در تحقق اهداف انقلاب به‌حساب می‌آیند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهداف برگزاری دوره نخبه‌پروری شهید دیالمه بیان کرد: بسیج دانشجویی باید از مسائل سطحی سیاسی عبور کرده و به این مطالبه مقام معظم رهبری که فرمودند بسیج سیاسی است اما سیاست‌زده نیست جامه عمل بپوشانند.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی اظهار داشت: برای عمق بخشیدن به فعالیت‌های سیاسی در بسیج دانشجویی، ابتدا باید منظومه فکری مقام معظم رهبری را مطالعه و درک کنیم و بعد از آن باید نظام مسائل انقلاب اسلامی احصا شود تا بتوانیم بر اساس این نظام مسائل، اقدامات لازم را انجام دهیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.