مدیرعامل موسسه قدس، ایمان شمسایی را در سمت مدیرمسؤولی روزنامه قدس ابقا و امیر جلیلی‌نژاد را به‌عنوان سردبیر این روزنامه منصوب کرد.

شمسایی در مدیرمسؤولی روزنامه قدس ابقا شد

به گزارش قدس آنلاین، طی احکام جداگانه ای از سوی مدیرعامل موسسه قدس، ایمان شمسایی به عنوان مدیرمسؤول روزنامه قدس ابقا و امیر جلیلی نژاد به عنوان سردبیر این روزنامه منصوب شد.
رضا خوراکیان در حکم مدیرعامل موسسه قدس  با تأکید بر حفظ یکپارچگی ظرفیت‌ها و تقویت حوزه محتوایی این موسسه، بیان کرد: با توجه به تجربه و تخصص جنابعالی در حوزه رسانه و موافقت هیات محترم مدیره، در سمت مدیر مسؤول روزنامه قدس ابقا می‌شوید تا با نصب‌العین قرار دادن سیاست‌ها و راهبردهای ابلاغ تولیت آستان قدس و ظرفیت بزرگ موسسه را برای تحقق چشم‌انداز ترسیمی رهبر انقلاب به منظور دستیابی به  رسانه تراز انقلاب اسلامی به‌کارگیرید.
وی در حکم سردبیر روزنامه قدس نیز با اشاره به سوابق جلیلی نژاد در حوزه رسانه، استفاده از توان رسانه‌ای جبهه انقلاب اسلامی و بهره‌گیری از ظرفیت بی‌بدیل آستان قدس رضوی با رعایت سلسله مراتب در جهت تحقق منشور ابلاغی رهبر انقلاب و سیاست‌ها و رویکردهای تولیت آستان قدس رضوی را وظیفه وی عنوان کرده است.
انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.