۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۵
کد خبر: 646060

تیم فوتبال ذوب آهن در حالی شب گذشته مقابل استقلال شکست خورد که خستگی بلای جان شاگردان منصوریان در این بازی بود.

خستگی بلای جان ذوب آهن شد

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، ذوب آهن اصفهان و استقلال تهران در دیدار معوقه هفته هفدهم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ۳ بر صفر آبی پوشان به پایان رسید.

فارغ از عملکرد خوب استقلال و درخشش بازیکن جدید این تیم، نباید نقش خستگی اصفهانی‌ها را در رقم خوردن این شکست هم نادیده گرفت. 

ذوب آهن در حالی پا به این میدان گذاشته بود که خستگی ناشی از ۳ پرواز و ۲ بازی آسیایی از تن آنها بیرون نرفته بود.

ذوبی‌ها که در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا حضور داشتند، پیش از دیدار با استقلال یک بازی ۱۲۰ دقیقه با الکویت در اصفهان و  یک دیدار سنگین با الغرافه را در قطر پشت سر گذاشته بودند.

سبزپوشان اصفهان برای دیدار با الغرافه به قطر سفر کردند و در فاصله‌ای اندک بعد از آن بازی برای دیدار با آبی پوشان از اصفهان به تهران سفر کردند.

پرواز رفت از اصفهان به دوحه و پرواز برگشت از دوحه به اصفهان بعلاوه پرواز از اصفهان به تهران و دو دیدار آسیایی ذوب آهن مقابل الکویت و الغرافه، عامل اصلی خستگی آنها برای برگزاری دیدار معوقه با آبی پوشان بود.

دیدار دو تیم استقلال و ذوب آهن از هفته هفدهم لیگ برتر شب گذشته در ورزشگاه آزادی برگزار شد که آبی پوشان موفق شدند با گلهای اسماعیلی، پاتوسی و دانشگر با نتیجه ۳ بر صفر میهمانشان را شکست داده و به رده چهارم جدول صعود کنند. 

منبع: مهر

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.