بزرگترین کیک ٤٠ سالگی انقلاب همزمان با اختتامیه دومین نمایشگاه شیرینی و شکلات مواد خام و ماشین آلات خراسان رضوی رونمایی شد.

بزرگترین کیک ۴۰سالگی انقلاب در مشهد رونمایی شد
به گزارش  قدس آنلاین ، همزمان با اختتامیه دومین نمایشگاه شیرینی و شکلات مواد خام و ماشین الات و اولین نمایشگاه آرد، نان، غلات و صنایع وابسته بزرگترین کیک ٤٠ سالگی انقلاب در مشهد رونمایی شد.

این کیک در قالب جشنواره پخت انواع نان با بروزترین دستگاه‌ها و همراه با مسابقه شیرینی پزی به صورت زنده توسط قنادان برتر کشوری انجام شد.

محبی مدیر نمایشگاهی نمایشگاه بین المللی مشهد در این مراسم بیان کرد: پخت این کیک ۴۰متری با وزن حدود یک تن به منظور یاد آوری یاد و خاطره شهدای خیبر از جمله شهید باکری صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: ما وارد دهه پنجم انقلاب شدیم بنابراین به خاطر اینکه بتوانیم برای نسل بعد از خودمان که هنوز انقلاب را لمس نکردند یاد خوبی برجای بگذاریم، تصمیم گرفته شد در اختتامیه نمایشگاه کیک و شیرینی این مراسم برگزار شود.

خاطر نشان می شود: نمایشگاه شیرینی و شکلات مواد خام و ماشین آلات که از ۱ الی ۵ اسفند ماه در محل نمایشگاه بین المللی مشهد برپا شده بود امشب به کار خود پایان داد.

منبع : فارس

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.