مدیرعامل انتشارات آستان قدس رضوی از انتشار کتاب «بانوی آسمان و دوستان کوچکش» نخستین کتاب دو زبانه انتشارات به‌نشر به دو زبان فارسی و انگلیسی در قالب «کتاب های پروانه» برای کودکان خبر داد.

نخستین کتاب دو زبانه از سوی به‌نشر برای کودکان منتشر شد
 
به گزارش قدس آنلاین ؛ حسین سعیدی اظهار داشت: «بانوی آسمان و دوستان کوچکش» نوشته سمیه زمردی‌راد و با تصویرگری فاطمه متأله برای گروه سنی «ب» نگارش شده است.

وی اضافه کرد: این اثر در قطع رحلی کوتاه به صورت مصور با شمارگان دو هزار نسخه و با قیمت 90 هزار ریال در کتابفروشی‌ها در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

سعیدی با بیان اینکه این کتاب نخستین کتاب به‌نشر است که به دو زبان فارسی و انگلیسی به نگارش درآمده است، افزود: در کتاب «بانوی آسمان و دوستان کوچکش» که طراحی گرافیک آن را سعید سلیمی بر عهده دارد، سعی شده است در قالب داستان تخیلی، مفاهیم ارزشی همانند فضیلت نماز اول وقت و حجاب با زبانی ساده و قابل فهم برای کودکان شرح و آموزش داده شود.

مدیرعامل انتشارات آستان قدس رضوی با اشاره به اینکه این انتشارات همواره به دنبال نگاهی جدی و اثرگذار در تولید آثار با مضامین و موضوعات گسترده متناسب با گروه‌های سنی و کودک و نوجوان است، خاطرنشان کرد: گروه کودک و نوجوان انتشارات آستان قدس رضوی با آغاز فعالیت خود از سال 1377 تاکنون توانسته سالانه حدود 400 عنوان کتاب منتشر نماید که در جشنواره‌های بین المللی و کشوری حائز رتبه‌های برتر شده است و در این مدت جزء کتاب‌های پر فروش در بین کودکان و نوجوانان بوده است.

وی در ادامه با اشاره به بخش‌هایی از کتاب گفت: در بخشی از کتاب «بانوی آسمان و دوستان کوچکش» که در ژانر فانتزی در اختیار کودکان قرار گرفته؛ می‌خوانید: حالا وقتش رسیده بود... مامان بیدار شد، وضو گرفت و با قطرات درخشان آبِ وضو روی صورت دوست داشتنی‌اش به اتاق آمد. 

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.