همدان- سید ناصر محمودی گفت: با الزام قانونی و همکاری که دستگاه‌های دولتی داشتند اموال دستگاه‌ها و شناسایی شد که بخشی از آن اموال مازاد است.

 اموال مازاد دستگاه‌ها در همدان شناسایی شده است

به گزارش قدس آنلاین، سید ناصر محمودی مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان همدان اظهار کرد: ۹۸ درصد دستگاه‌های دولتی در استان  موفق به ثبت اموال خود در سامانه سادا شدند.

وی با تاکید بر اینکه با مشخص شدن اموال دولتی در استان حدود یک هزار سند انفال هم شناسایی شده است، ادامه داد: برای افزایش سرمایه‌گذاری در استان همدان هم پنجره واحد سرمایه گذاری داریم.

محمودی با یادآوری اینکه شناسایی اموال دولت در استان تکلیف قانونی است، اظهار کرد: اکنون حدود ۹۰ درصد درآمدهای استان محقق شده است. کل درآمدهای عمومی استان هم ۶۵۵ میلیارد تومامان است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان همدان درباره آخرین وضعیت خانه‌های سازمانی هم گفت: اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان ۱۹ واحد خانه سازمانی داشت که بر اساس نظر کارشناسی  و اجرای مزایده این واحدها با ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان بفروش رفت و درآمد حاصل از آن هم به حساب خزانه واریز شد.

وی تصریح کرد: بر مبنای قانون همه خانه‌های سازمانی موجود باید تخلیه شود مگر آنکه در قانون شرایط خاصی پیش‌بینی شده باشد.

محمودی گفت: ۲روش در قانون برای تهاتر بدهی دستگاه‌های اجرای پیش بینی شده است که دستگاه‌ها می توانند از این فرصت برای مستهلک کردن بدهی خود استفاده کنند. همچنین اکنون شهرداری و اوقاف هر کدام ۱۸۰ میلیارد تومان از دستگاه‌ها طلب دارند.

 انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.