رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: جوانان با استفاده از مواد محترقه سلامتی خود و دیگران را به خطر نیاندازند.

جوانان با استفاده از مواد محترقه سلامتی خود را به خطر نیاندازند

به گزارش قدس آنلاین ، محمد رضا دارابی ظهر سه شنبه در نشست کارگروه سلامت حوادث غیر مترقبه مشهد در دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهارکرد: با توجه به نزدیک شدن به آیین سنتی چهارشنبه پایانی سال لازم به ذکر است که در سال های اخیر این رسم کهن ایرانیان دست خوش تغییراتی شده است و برخی افراد به ویژه گروه های سنی جوان و نوجوان با استفاده از موادمحترقه ضمن به خطر انداختن سلامتی خود ممکن است به دیگران نیز آسیب وارد کنند لذا باید دقت و برنامه ریزی مناسب در این حوزه صورت پذیرد.

وی افزود:در روزهای پایانی سال و تعطیلات نوروزی مشهد پذیرای خیل عظیمی از زائران بارگاه منور حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) است و در این ایام دانشگاه علوم پزشکی مشهد با تمام توان آماده خدمات رسانی در مراکز بهداشتی درمانی و بیمارستان هاست.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: تمامی پایگاه های اورژانس ۱۱۵ شهری و جاده ای با تمامی نیروها و تجهیزات مورد نیاز آماده ارائه خدمات هستند و  در حوزه دارو و غذا نیز، بر اساس برنامه ریزی، داروی مورد نیاز استان تا خرداد ماه سال آینده تامین شده است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

دارابی تصریح کرد: در ایام پیش رو  رسانه های گروهی نیز نقش موثری در اطلاع رسانی و افزایش آگاهی با هدف پیشگیری از بروز حوادث غیر مترقبه و بروز بیماری ها را دارند.

منبع : مهر

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.