قزوین_ حجت الاسلام عباس پسندیده گفت: با کوچک سازی سختی‌ها، می توان از موفقیت در زندگی برخوردار بود.

"کوچک‌سازی سختی‌ها" موفقیت و رضایت از زندگی را به همراه دارد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حجت الاسلام عباس پسندیده نویسنده کتاب «هنر رضایت از زندگی» در سومین همایش بزرگ هنر رضایت از زندگی، در سالن تبلیغات اسلامی استان قزوین با اشاره به بستر موفقیت و کامیابی، اظهار داشت: رضایتمندی در این بخش مهم است و بستر موفقیت و کامیابی محسوب می شود و انسان های موفق با زندگی خود مشکلی ندارند.

وی به تفاوت مشکل داشتن در زندگی و مشکل داشتن با زندگی پرداخت و افزود: این دو مقوله متفاوت از هم است و افرادی که در زندگی به امکانات دسترسی دارند احساس خوشبختی ورضایت را لمس نمی کنند و افرادی که فاقد این شرایط هستند نیز از رضایت بسیاری از زندگی خود برخوردارند.

پسندیده اضافه کرد: در برخی موارد زندگی هایی که دارای رفاه و آسایش است در این زندگی ها، احساس رضایت وجود ندارد و در شرایط زندگی های ساده رضایتمندی احساس می شود.

مشاور امور خانواده با بیان اینکه در رضایت از زندگی عوامل بسیاری تاثیرگذار است، گفت: قناعت کلید رضایت است و افزایش آستانه صبر و بردباری، می‌تواند به ما کمک کند تا سخت نگیریم تا زندگی بر ما غیرقابل تحمل شود، صبر و بردباری در زندگی می تواند بسیار اثرگذار باشد و رضایت انسان را به همراه داشته باشد.

وی مطرح کرد: با کوچک سازی سختی ها می توان از موفقیت در زندگی برخوردار بود.

پسندیده با اشاره به شناخت خانواده ها و تاثیر آن بر موفقیت یادآور شد: شناخت خانواده ها و راه موفقیت لازم است و برای رضایت از زندگی می توان آموزش و مهارت آموزی را آموخت.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.