معاون سرمایه‌گذاری و تامین منابع اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی گفت: دستورالعمل شرح خدمات ارزیابی و تعیین صلاحیت شرکت‌های تسهیل‌گر سرمایه‌گذاری پروژه‌های گردشگری تهیه گردید و پیش‌نویس آن جهت بررسی و تصویب نهایی و ابلاغ به استان، به معاونت سرمایه‌گذاری و تامین منابع کشور ارسال شده است.

تدوین دستورالعمل شرکت‌های تسهیل‌گر سرمایه‌گذاری پروژه‌های گردشگری خراسان رضوی
به گزارش قدس آنلاین، احمد دیناری با اعلام این خبر اظهار کرد: هدف اصلی از تهیه و تدوین این پیش‌نویس شتاب‌دهندگی به تهیه بسته‌های سرمایه‌گذاری گردشگری و استفاده از توان و ظرفیت بخش خصوصی در جهت تسهیل‌گری سرمایه‌گذاری است که بر اساس آن بسترهای جذب سرمایه‌گذاری در طرح‌های گردشگری به شکل مناسب‌تر تحقق یابد و رونقی در فضای کسب و کار فراهم شود.
وی ادامه داد: در تدوین این سند از اسناد بالادستی همچون سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری، قانون مستمر بهبود فضای کسب و کار، قانون برنامه ششم توسعه و سایر مستندات استفاده شده است.
دیناری تصریح کرد: با تأیید و ابلاغ این دستورالعمل، شاهد کوتاه‌تر شدن فرآیندهای سرمایه‌گذاری به ویژه در پروژه‌های کلان خواهیم بود و شرکت‌های تسهیل‌گر نسبت به تهیه بسته‌های سرمایه‌گذاری مناسب جهت جذب سرمایه‌گذاران اقدام خواهند کرد.
وی گفت: صلاحیت ارزشیابی این شرکت‌ها در کمیته‌ای پیشنهادی به نام کمیته ارزیابی و با ترکیب اعضای مشخص انجام خواهد شد.

منبع: ایسنا
انتهای پیام /

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.