در شرایط ضعف نظارت نهادهای مسؤول، ملی پوش تیم بوکس آقایان در مشهد برای بانوان دوره‌ تمرینی برگزار می‌کند.

تمرین مختلط بوکس با مربی مرد بیخ گوش اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی
به گزارش قدس آنلاین ، پیش از آغاز مسابقات آسیایی جاکارتا رئیس فدراسیون بوکس در مجمع سالیانه هیئت بوکس خراسان رضوی اعلام کرد، به دنبال هموار کردن راه برای حضور بانوان در این رشته هستیم و آموزش هایی را در این زمینه آغاز کرده‌ایم، اما تا بعد از بازی‌های آسیایی این فعالیت‌ها چراغ خاموش ادامه دارد.

چندی پیش نیز از سوی فدراسیون جهانی، پوشش اسلامی بانوان مورد تایید قرار گرفت تا بیش از گذشته دست فدراسیون برای دایرکردن قانونی این رشته در حوزه بانوان باز باشد.

هنوز این رشته به طور رسمی آغاز نشده حواشی نامناسبی را با خود همراه داشته که می تواند به ادامه آن ضربه وارد کند. یکی از ملی‌پوشان این رشته در بخش مردان در سالن شهید بهشتی و پارک برای بانوان دوره‌های تمرینی برگزار می‌کند. این آموزش هابه صورت مجزا برای بانوان برگزار نمی شود بلکه به صورت مختلط است.

این ملی پوش بوکس کشورمان در خصوص نحوه برگزاری این تمرینات گفت: تمرینات خصوصی به مدت دوماه و با هزینه 15 میلیون ریال برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: دوره‌های مقدماتی در پارک هم برگزار می‌کنیم اما اگر کارآموز مکانی برای تمرین داشته باشد، در آنجا تمرین خواهیم کرد و البته در مجموعه ورزشی شهید بهشتی نیز امکان تمرین وجود دارد و مکان برگزاری بستگی به توافق بین دو طرف دارد.

این ملی‌پوش درباره تمرینات مختلط نیز توضیح داد: من با حضور بانوان مشکلی ندارم و درحال حاضر دو ورزشکار تحت تمرین دارم و در کلاس‌های بیش از یک نفر، هزینه شهریه 500 هزار تومان کاسته می‌شود.

از نکات قابل تامل این موضوع عدم نظارت بر اماکن ورزشی است و به‌گفته این ملی‌پوش این کلاس‌ها حتی در سالن شهید بهشتی یعنی کنار اداره کل ورزش و جوانان برگزار می‌شود.

مسؤول حراست اداره کل ورزش وجوانان خراسان رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از این موضوع ابراز بی‌اطلاعی کرد و گفت: از تمرین این ملی‌پوش در خانه بوکس استان مطلع نبودیم و تاکنون هم گزارشی دریافت نکرده‌ایم، به محض تکمیل اطلاعات در این خصوص اقدامات لازم صورت می‌گیرد.

 خبرنگار فارس در این رابطه موفق به صحبت با رئیس هیئت بوکس خراسان رضوی نشد.

منبع : فارس

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.