عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس، گفت: سفر بشار اسد به تهران نشان داد که آمریکایی‌ها علی‌رغم سرمایه‌گذاری چند میلیارد دلاری و با وجود همه ظرفیت سیاسی و بین‌المللی خود در مقابل جبهه مقاومت ناتوان هستند.

به گزارش قدس آنلاین، علاءالدین بروجردی با یادآوری سفر بشار اسد به تهران و دیدار با مقام معظم رهبری و رئیس‌جمهور، این سفر را مهم تلقی کرد و گفت: این سفر میوه چینی زحمات هشت ساله بحران تحمیلی به سوریه بود که جمهوری اسلامی ایران از دولت، ملت و ارتش سوریه حمایت کرد و هم‌اکنون در قالب جبهه مقاومت چیده شد.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: این سفر یک افتخارآفرینی برای مجموعه‌ای است که در مقابل جبهه تروریسم و متحدان آمریکا و اروپایی قرار گرفته است و نشان داد که آمریکایی‌ها علی‌رغم سرمایه‌گذاری چند میلیارد دلاری و با وجود همه ظرفیت سیاسی و بین‌المللی خود در مقابل جبهه مقاومت ناتوان هستند.

بروجردی ادامه داد: این سفر همچنین نشان داد که منحنی قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی روبه افول است و علی‌رغم همه برنامه‌ریزی‌هایی آمریکایی‌ها، نقشه‌های آنها یکی بعد از دیگری نقش بر آب می‌شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، گفت: تلاش آنها و سرمایه‌گذاری آمریکا و اسرائیل برای شکست جبهه مقاومت هیچ گاه به نتیجه نخواهد رسید، آنها در نهایت هم مجبور به پذیرش این نتیجه خواهند شد.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.