همدان- ابراهیم جلیلی گفت: دانشگاه علوم پزشکی همدان خدمات خود را توسعه داده و اکنون خدمات پزشکی با سرعت برای مردم استان فراهم شده است.

اجرای ساماندهی نظام ارجاع خدمات پزشکی در سال آینده

 به گزارش قدس آنلاین، ابراهیم جلیلی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان اظهار کرد: همه خدمات فراهم شده در حوزه درمان و علوم پزشکی مرهون خون شهدا و ایثار این مردم بوده  و هست و اگر این خدمات به نحوه مطلوب برای مردم فراهم شده است منشا آن همین ایثار و فداکاری است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان با اشاره بر ارایه سریع و آسان خدمات پزشکی در استان همدان، افزود: با توسعه خدمات پزشکی اکنون این خدمات پزشکی برای بیماران استان همدان فراهم شده است و سال آینده هم نظام ارجاع خدمات پزشکی در استان ساماندهی خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه الزام بر ساماندهی نظام ارجاع خدمات پزشکی همزمان با کشور در سال بعد داریم، افزود: بر اساس طرح ساماندهی ارجاع خدمت پزشکی، بیمار با مراجعه به پزشک خانواده از خدمات این پزشک استفاده می‌کند و در صورت نیاز به خدمات تخصصی تر به سایر پزشکان ارجاع می شود و از مراجعه متعدد و بی دلیل پیشگیری خواهد شد. با  این روش فرآیند تشکیل پرونده الکترونیک و کاهش هزینه را در حوزه خدمات درمان شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.