رئیس شعبه سیار اداره کل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: ۲۰۰ پرونده تخلف تعزیراتی شامل 'گرانفروشی، تقلب در کسب و درج نکردن قیمت' در چارچوب فعالیت نمایشگاه عرضه و فروش کالاهای اساسی در محل نمایشگاه بین المللی مشهد تشکیل شد.

۲۰۰ پرونده تخلف در نمایشگاه عرضه کالاهای مشهد تشکیل شد

به گزارش قدس آنلاین، امید جلیلی افزود: شعبه سیار تعزیرات حکومتی به همراه واحد بازرسی و نظارت اتاق اصناف مشهد از دهم تا هفدهم اسفند جاری در محل برپایی نمایشگاه عرضه مستقیم کالا مستقر شد.

وی گفت: طی این مدت بازرسی از غرفه های عرضه و فروش کالاهای اساسی صورت گرفت و ۲۰۰ مورد تخلف به مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال شناسایی شد.

رئیس شعبه سیار اداره کل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی در ادامه همچنین اظهار داشت: طرحهای نظارتی تعزیرات حکومتی به همراه اتاق اصناف مشهد بر بازار این کلانشهر تا شانزدهم فروردین آتی ادامه دارد.

وی افزود: براین اساس شهروندان می توانند گزارش تخلفات و اعلام شکایات خود را از طریق سامانه پیامکی ٣٠٠٠٠١٣٥ و یا با تماس تلفنی به شماره ١٣٥ بیان کنند.

نمایشگاه عرضه مستقیم کالای بهاره از ۱۰ تا ۱۷ اسفند در محل دائمی نمایشگاه بین المللی مشهد دایر بود. کالاهایی مانند کیف و کفش، مواد غذایی، آجیل و خشکبار، شیرینی و شکلات، لباس و موارد مشابه در این چارچوب عرضه شد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.