۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۷
کد خبر: 647958

پرسپولیسی ها اولین ساعات روز شنبه را در جاده فیروزکوه و میان کولاک عجیب سپری کردند؛ این آخرین اپیزود سفر مشقت بار سرخ ها برای دیدار با نساجی بود.

۴۸ ساعت پرمخاطره برای کاروان پرسپولیس

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، دیدار پرسپولیس و نساجی از روزها قبل آغاز شده بود. از همان زمان که پرسپولیسی ها نسبت به زمان برگزاری مسابقه و فاصله کم نسبت به دیدار با پاختاکور و السد اعتراض کردند اما صدای اعتراض این تیم و دو نماینده دیگر ایران در آسیا به سازمان لیگ نرسید تا آن ها دیدارهای خود را در زمان مقرر برگزار کنند.

پرسپولیس برای رفتن به قائم شهر، ظهر روز پنج شنبه تهران را با اتوبوس ترک کرد و حوالی ساعت ۱۹ به قائم شهر رسیدند. اما این تازه ابتدای ماجرا بود. طرفداران پرسپولیس که حضور گسترده ای در استقبال از تیم داشتند، باعث معطلی نیم ساعته اعضای تیم شدند و در شرایطی که انتظار می رفت تدابیر امنیتی بهتری وجود داشته باشد، بازیکنان در میان این استقبال گسترده وارد هتل شدند. در این بین سیدجلال حسینی نیز مصدوم شد.

روز بازی نیز در مقابل هتل هواداران پرسپولیس حضور داشتند و برای دیدار با ستاره های محبوب خود دست به هرکاری زدند اما به هر حال کاروان سرخپوشان پایتخت راهی ورزشگاه وطنی شد. شاید این اتفاقات با سنگ پرانی و شعارهای تند در ورزشگاه کامل می شد اما هواداران پرشور تیم نساجی میهمان نوازی فوق العاده ای از سرخ ها داشتند و فرهنگ بالای خود را نشان دادند.

پس از پایان بازی، پرسپولیسی ها دوباره با اتوبوس راه تهران را در پیش گرفتند و این بار در جاده برف گیر فیروزکوه به تهران گیر افتادند. کولاک شدید که اتفاق همیشگی در این مسیر است، سبب شد تا اتوبوس پرسپولیس برای ساعت ها در این جاده معطل شود و در ساعات اولیه شنبه به تهران برسد. این در حالی است که تیم هایی نظیر تراکتور باتوجه به دارا بودن پرواز اختصاصی به راحتی و بدون مشکل از فرودگاه ساری راه تبریز را در پیش گرفتند.

به نوعی بازیکنان تیم پرسپولیس استراحت شبانه پس از بازی را از دست دادند و امروز هم باید تمرین ریکاوری را برگزار کنند. حال آن ها فردا ساعت ۹ صبح به فرودگاه می روند تا با پروازی راهی دوحه شوند و احتمالا دو تمرین در این شهر خواهند داشت.

پرسپولیس روز سه شنبه به مصاف السد قطر می رود و شنبه هفته آینده نیز میهمان سپیدرود خواهد بود.

منبع: ورزش۳

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.