کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارش برف و باران که از دیشب در مناطق مختلف این استان آغاز شده امروز همراه با وزش باد شدت می گیرد.

بارش برف و باران در خراسان رضوی شدت می گیرد

به گزارش قدس آنلاین، آیدا فاروقی افزود: دیشب بارش باران در شهرهای فریمان، کلات، مشهد و گلمکان بارید که بیشترین حجم آن مربوط به فریمان با چهار میلیمتر گزارش شده است.

وی ادامه داد: فعالیت سامانه بارشی که همراه با کاهش نسبی دما و وزش باد شدید هم اینک خراسان رضوی را فرا گرفته تا روز یکشنبه ۱۹ اسفند ادامه خواهد داشت.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: پیش بینی می شود فعالیت این سامانه به شکل بارش باران، گاهی به صورت رگبار و در نواحی سردسیر و مرتفع به شکل برف و باران رخ دهد.

وی همچنین به کاهش دمای هوا در خراسان رضوی اشاره و بیان کرد: بر این اساس بیشینه دمای هوای امروز مشهد هشت درجه سلسیوس پیش بینی شده که نسبت به دیروز پنج درجه کمتر شده است.

کوهسرخ با کمینه دمای یک درجه سلسیوس و بردسکن با بیشینه دمای ۱۹ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین نقاط خراسان رضوی در طول ۲۴ ساعت گذشته بوده اند. بیشترین شدت وزش باد نیز طی این مدت از بجستان با سرعت ۵۸ کیلومتر در ساعت گزارش شد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.