همدان- علی محمد اصغری گفت: راه و شهرسازی متولی اجرای ساختمان‌های زیربنای در استان است و برای توسعه این بناها در استان همد اعتبارهای خاصی را لحاظ کرده است.

بیمارستان تویسرکان بیش از ۸۳ درصد پیشرفت کاری دارد

 به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، علی محمد اصغری رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تویسرکان اظهار کرد: بیمارستان۱۵۴ تختخوابی قائم تویسرکان  اکنون ۸۳/۵ درصد پیشرفت‌کاری دارد.

وی با اشاره به اهمیت ساخت و توسعه ساختمان‌های زیربنایی در شهرستان تویسرکان، ادامه داد: این بیمارستان با ۱۷۰۰۰ مترمربع زیربنا اکنون در حال ساخت است.

همچنین محمدمهدی مفتح نماینده مردم تویسرکان در مجلس هم در بازدید از طرح عمرانی راه و شهرسازی درحوزه چهارخطه شدن محور تویسرکان به کنگاور گفت: اکنون عملیات اجرایی چهارخطه شدن محور تویسرکان به کنگاور ۶۰ درصد پیشرفت دارد.

وی با قدردانی از شرکت جهاد نصر همدان برای تسریع در اجرای این طرح عمرانی چهارخطه شدن محور تویسرکان به کنگاور  شهرستان تویسرکان اظهار کرد: از پیمانکار خواست که قطعه چهارم طرح چهارخطه شدن محور تویسرکان به کنگاور که ۵ کیلومتر طول دارد را تا شهریور سال آینده آماده بهره‌برداری کند.

نماینده مردم تویسرکان همچنین بر پیگیری رفع مشکلات چهارخطه شدن محور تویسرکان به کنگاور در وزرات راه و شهرسازی خبر داد و افزود: راه عنصر زیرساختی مهم برای توسعه شهرستان است که باید به آن توجه کافی داشت.

حبیب نادیان رفیع معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان همدان هم با تشکر از شرکت جهاد نصر همدان بر لزوم ارائه برنامه زمانبندی بهره برداری چهارخطه شدن محور تویسرکان به کنگاور  تاکید کرد و گفت: قیر مورد نیاز طرح چهارخطه شدن محور تویسرکان به کنگاور با همکاری پیمانکار تامین شده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.