خراسان شمالی- علیرضا نوروزیان گفت: هر ساله برنامه سلامت نوروزی با هدف حفظ و ارتقای سطح سلامت جامعه و مسافران نوروزی و ایمنی مواد غذایی در سطح عرضه به منظور کاهش و کنترل بیماری های مرتبط با غذا اجرا می شود.

فعالیت ۱۶ اکیپ نظارتی و عملیاتی بهداشت محیط در برنامه سلامت نوروزی

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، علیرضا نوروزیان مدیر سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: ۱۶اکیپ نظارتی و عملیاتی بهداشت محیط در برنامه سلامت نوروزی فعال خواهند بود.

وی افزود: به منظور نظارت بر عملکرد بهتر واحدهای تولید کننده مواد غذایی و سایر اصناف، ۱۶ اکیپ نظارتی و عملیاتی با ۷۳ نفر از پرسنل بهداشتی، بر مراکز تحت پوشش دانشگاه نظارت می کنند.

وی تصریح کرد: هر ساله برنامه سلامت نوروزی با هدف حفظ و ارتقای سطح سلامت جامعه و مسافران نوروزی و ایمنی مواد غذایی در سطح عرضه به منظور کاهش و کنترل بیماری های مرتبط با غذا اجرا می شود.

وی افزود: برنامه بسیج سلامت نوروزی از ۲۰ اسفند سال جاری تا ۱۶ فروردین سال ۹۸ به صورت شبانه روزی از ساعت ۸ صبح لغایت ۲۰ شب بصورت حضوری و از ساعت ۲۰ تا صبح روز بعد به صورت آنکال در ساعات اداری، غیر اداری و روزهای تعطیل انجام می شود.

این مسئول تاکید کرد: از تمامی شهروندان، مسافرین و زائرین بارگاه ملکوتی امام رضا علیه السلام نیز تقاضا می‌ شود درصورت مشاهده هرگونه مشکل بهداشت محیطی مراتب را به سامانه رسیدگی به شکایات ۱۹۰ اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.