خراسان شمالی- یدالله نوروزی گفت: در اجرای طرح برخورد با حاملان دام های غیرمجاز، تعداد ۱۲ راس دام سنگین بدون مجوز به ارزش ۷۰۰ میلیون ریال در فاروج، کشف و ضبط شد.

دام‌های بدون مجوز در فاروج توقیف شدند

به گزارش قدس آنلاین، خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ یدالله نوروزی فرمانده انتظامی شهرستان فاروج گفت: در راستای پیشگیری از خروج غیر مجاز دام، طرح برخورد با حاملان دام‌های غیرمجاز در سطح حوزه استحفاظی این فرماندهی اجرا شد.

وی با اشاره به اینکه ماموران انتظامی این فرماندهی در حین اجرای این طرح به ۲ دستگاه نیسان حامل دام مشکوک و دستور توقف را صادر کردند، افزود: در بازرسی از این خودرو ها تعداد ۱۲ راس دام سنگین بدون مجوز به ارزش ۷۰۰ میلیون ریال کشف و ضبط شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در این رابطه ۲ متهم نیز دستگیر شدند، خاطر نشان کرد: مبارزه با کالای قاچاق از اولویت‌های پلیس است و از مردم عزیز نیز انتظار می رود در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرمجاز و موارد مشکوک توسط افراد سودجو، موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.

دستگیری ۴ سارق حرفه ای با ۱۴ فقره انواع سرقت در بجنورد

سرهنگ علی پاکدل فرمانده انتظامی بجنورداز دستگیری ۴ سارق حرفه ای با ۱۴ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

وی گفت: در پی چندین فقره سرقت منزل در بجنورد، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری ۱۴با اقدامات اطلاعاتی موفق شدند چهار سارق را در این خصوص شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کنند.

پاکدل با بیان اینکه دو نفر از سارقان برادر بودند و با همکاری هم سرقت ها را انجام داده‌اند گفت: متهمان در تحقیقات پلیس به ۱۴ فقره انواع سرقت در نقاط مختلف شهرستان  بجنورد اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی بجنورد در پایان با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند، از شهروندان خواست هرگونه موارد مشکوک را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش کنند.

استرداد مبلغ ۳ و نیم میلیونی توسط مامور وظیفه شناس پلیس راه شیروان

سرهنگ جلال کمالی رنجبر رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان از استرداد مبلغ ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار ریالی مامور وظیفه شناس پلیس راه شهرستان شیروان خبر داد.

وی گفت: یکی از ماموران وظیفه شناس پلیس راه فرماندهی انتظامی شهرستان شیروان درحین بررسی صحنه تصادف فوتی تعداد ۷ قطعه تراول ۵۰ هزارتومانی که متعلق به فرد متوفی بوده و در محل تصادف پراکنده شده بود را پیدا می کند.

وی با اشاره به اینکه مامور وظیفه شناس پس از شناسایی خانواده متوفی با احراز هویت، تمام ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال وجه نقد را به آنان تحویل می دهد، افزود: صحت عمل و صداقت در کار مهمترین و زیباتری خصوصیت کارکنان ناجا است.

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان خراسان شمالی در پایان ادامه داد: به منظور ارج نهادن به این اقدام مامور وظیفه شناس پلیس راه و ایجاد انگیزه در بین کارکنان دیگر وی در سطح استان مورد تشویق قرار گرفت.

حضور پدر در صحنه واژگونی خودروی پسر در شیروان باعث تصادف و مرگش شد

 سرهنگ رضا قلی قندی جانشین فرماندهی انتظامی شیروان گفت: یک دستگاه خودروی سواری پژو در محور شیروان به فاروج در حوالی امیر آباد واژگون شد که پدر راننده جهت کمک به پسرش در صحنه حاضر می‌شود.

وی اظهار داشت: در صحنه واژگونی، فقط به خودرو خسارت وارد شده بود که با حضور پدر راننده پژو در این صحنه متاسفانه یک دستگاه سواری پراید با این عابر پیاده تصادف و بعلت شدت جراحات وارده نامبرده در دم جان خود را از دست می‌دهد.

این مقام انتظامی با اشاره به علت این حادثه که عدم توجه به از سوی راننده سواری پراید تشخیص داده شد، از شهروندان خواست در مواقع تصادفات از تجمع در محل حادثه خودداری کنند تا شاهد چنین حوادث تلخی نباشیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.