مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: ۳۰۰ بازرس سازمان صنعت و معدن استان طرح بازرسی ویژه ای را از ابتدای بهمن شروع کرده اند.

۳۰۰ بازرس سازمان صنعت و معدن خراسان رضوی بر بازار نظارت می کنند

به گزارش قدس آنلاین ، علی رسولیان روز شنبه در آخرین جلسه شورای اداری استان در سال ۹۷ که در محل استانداری خراسان رضوی برگزار شد اظهار کرد: ۳۰۰ بازرس سازمان صنعت و معدن طرح بازرسی ویژه ای را از ابتدای بهمن شروع کرده اند که تا ۲۰ فروردین ادامه خواهد داشت و تا به امروز ۷۱ هزار بازرسی انجام گرفته که در این بازرسی‌ها، ۳۳۱۸ واحد متخلف شناسایی و برخورد شده است.

وی افزود: ۵۰ تفاهم نامه معین اقتصاد مقاومتی در طرح مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی منعقد شده است و در کنار انعقاد این تفاهم نامه‌ها، ۵۴۳ سند همکاری هم به ارزش ۲۴ هزار و ۵۹۳ میلیارد تومان و ۶۹۵ میلیون یورو به امضا رسیده است که ۴۶ هزار و ۴۱۳ فرصت شغل ایجاد خواهد کرد.

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی ادامه داد: مجوز توزیع ۲۰ هزار تن شکر صادر شده است و تاکنون ۱۷ هزار تن شکر عرضه شده است و ۳ هزار تن باقی مانده هم به زودی در قالب خرده فروشی در بازار عرضه خواهد شد و در عین حال حجم ذخایر شکر استان حدود ۷۰ هزار تن است.

وی گفت: ۱۰۰ تن برنج تنظیم بازار در ایام تعطیلات نوروز ۹۸ نیز توزیع خواهد شد و ۵۰۷ تن گوشت منجمد از وزارتخانه دریافت کرده ایم که از امروز توزیع آن آغاز می‌شود و همچنین، ۱۰۰ تن گوشت گرم هم به زودی در بازار توزیع خواهد شد.

رسولیان تصریح کرد: امسال به دلیل نوسانات نرخ ارز، در حوزه اقتصادی با چالش‌های جدی مواجه بودیم اما تلاش این بوده است که قیمت کالا و خدمات به رغم پذیرایی میلیونی از زائران از میانگین کشوری بالاتر نرود.

وی افزود: برنامه ریزی خوبی برای ایام تعطیلات نوروز ۹۸ تدارک دیده شده است تا در تأمین کالاهای اساسی مورد نیاز زائران و مجاوران خللی ایجاد نشود و در این راستا، ذخایر نهاده‌های دامی برای جلوگیری از نوسان قیمت گوشت، افزایش یافته است.

منبع : مهر

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.