همدان- ظاهر پورمجاهد با حکم وزیر کشور به عنوان معاون استاندار همدان در هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری همدان انتخاب و معرفی شد.

معاون اقتصادی استاندار همدان معرفی شد

به گزارش قدس آنلاین، بر اساس حکم وزیر کشور و به پیشنهاد استاندار همدان (سید سعید شاهرخی) ظاهر پورمجاهد به عنوان معاون استاندار همدان در هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری همدان معرفی و انتخاب شد.

لازم به ذکر است، پیش از این با بازنشسته شدن «رضا قیاسی» معاون پیشین استاندار در حوزه امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری همدان، این حوزه با سرپرستی سید محمود عسگریان مدیریت می‌شد.

در بخشی از متن حکم وزیر کشور آمده است: بنا به پیشنهاد استاندار و تأیید معاونان توسعه مدیریت و منابع هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور به موجب این حکم به سمت معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری همدان منصوب می‌شوید.

ظاهر پور مجاهد که اکنون به عنوان معاون استاندار همدان در هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری همدان انتخاب و معرفی شده است، پیش از این در سمت های مدیریتی مانند فرماندار شهرستان بهار و فامنین، مدیر کل امور روستایی و شوراهای استانداری همدان، مدیر کل دفتر بازرسی استانداری معاون مدیر کل دفتر برنامه‌ریزی استانداری،   مدیر کل آموزش و پژوهش استانداری همدان، مدیرکل تعاون، رفاه و کار و امور اجتماعی استان همدان، رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شهرک‌های صنعتی استان همدان خدمت کرده است

قبل از انتخاب ظاهر پور مجاهد به عنوان معاون استاندار همدان  در هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری همدان این حوزه با سرپرستی سید محمود عسگریان مدیریت می‌شد که با پیشنهاد استاندار همدان و حکم وزیر کشور ظاهر پور مجاهد به عنوان معاون استاندار همدان در هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری همدان انتخاب و معرفی شد.

 انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.