خراسان شمالی- محسن نجات گفت: تاکنون ۴۱۰ دستگاه چادر، ۳۶۵۰ تخته پتو، ۴۵۴۲ کیلوگرم نایلون، ۵۰۰ بسته غذایی و حدود ۲هزار عدد کنسرو در روستاهای سیل زده شهرستان های مانه و سملقان و رازوجرگلان توزیع شده است.

پایداری شرایط روستاهای سیل زده استان
به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر خراسان شمالی، محسن نجات مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی در شورای مدیریت بحران استان، از پایداری شرایط روستاهای سیل زده در استان خبر داد.
وی اظهار داشت: نیروهای جمعیت هلال احمر از دقایق ابتدایی بارش باران و وقوع سیلاب، در شهرستان های مانه و سملقان و راز و جرگلان حاضر شدند.
وی افزود: پس از ارزیابی های اولیه بلافاصله توزیع جیره های غذایی ۲۴ و ۷۲ ساعته انجام گرفت.
وی خاطرنشان کرد: ۴۵ تیم امدادی شامل ۱۷۵ نیروی امدادی با ۴۵ دستگاه خودروی امدادی در شهرستان های مانه و سملقان و راز و جرگلان حاضر هستند.
نجات گفت: تا کنون ۴۱۰ دستگاه چادر، ۳۶۵۰ تخته پتو، ۴۵۴۲ کیلوگرم نایلون، ۵۰۰ بسته غذایی و حدود ۲هزار عدد کنسرو در روستاهای سیل زده شهرستان های مانه و سملقان و راز و جرگلان توزیع شده است.
وی با بیان اینکه شرایط روستاهای سیل زده، پایدار شده است تاکید کرد: امدادگران و نحاتگران ما تا زمانی که آرامش نزد مردم بازگردد در کنار آن ها خواهند ماند.
تقدیر استاندار از تلاش های هلال احمر
محمدعلی شجاعی استاندار خراسان شمالی نیز در این جلسه ضمن تشکر از تمامی نهادهای خدمات رسان گفت: بنده در هر روستایی که حضور پیدا کردم اقلامی همچون چادر، نایلون و پتو توسط هلال احمر بین مردم توزیع شده بود.
وی افزود: از مجموعه نهادهای خدمات رسان به ویژه هلال احمر می خواهم تا تمام تلاششان را جهت رفع مشکلات مردم سیل زده بکار گیرند.
انتهای پیام/ 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.