۷ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۹
کد خبر: 649966

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: 20 نقطه رفت و آمد شهروندان در این کلانشهر در پی بارش‌های اخیر طی دیشب تاکنون دچار آب‌گرفتگی شد.

20 نقطه در مشهد دچار آب‌گرفتگی شد

به گزارش قدس آنلاین ، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد علیرضا صحراگرد اظهار کرد: 20 نقطه رفت و آمد شهروندان در این کلانشهر در پی بارش‌های اخیر طی دیشب تاکنون دچار آب‌گرفتگی شد.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد افزود: عمده این آب‌گرفتگی‌ها در میدان شریعتی، بلوار توس، منطقه قاسم آباد، خیابان بهار و میدان انقلاب کلانشهر مشهد رخ داده‌اند و تمامی این موارد به سرعت رفع و خللی به رفت و آمد شهروندان مشهدی وارد نشد.

وی گفت: 130 دستگاه ماشین‌آلات مکنده، پمپ تخلیه آب و حدود 5 هزار نیروی شهرداری مشهد در طول 48 ساعت گذشته به صورت سه نوبته در سطح شهر آماده باش بوده و این وضعیت همچنان ادامه دارد.

گفتنی است؛ ظرف 24 ساعت گذشته 12 میلی‌متر باران در مشهد باریده است و پیرو پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی بارش شدید باران طی روزهای ششم و هفتم فروردین ماه این استان را فرا گرفت و بخاطر رگباری بودن آن سبب آبگرفتگی و سیلابی شدن برخی مسیل‌ها و همچنین موارد معدودی اختلال در سامانه حمل و نقل شد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.