البرز- ناصر مقدم گفت: سال ٩٧ با تمام فراز و فرودهایش فرصتهای مغتنمی برای هنرمندان عرصه نمایش داشت.

سال ٩٧ فرصت‌های مغتنمی برای هنرمندان عرصه نمایش داشت

‌به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، ناصر مقدم مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز ضمن تبیین خلاصه ای از عملکرد حوزه نمایش البرز سال ۹۷ را فرصتی مغتنم برای فعالان این عرصه دانست.

وی اظهار کرد : در سالی که گذشت ۶۹ اثر نمایشی جمعا به تعداد ۸۶۷ ‌اجراء در استان البرز به نمایش درآمد که این اجراها بالغ بر ١٥٠٠٠ مخاطب داشت.

مقدم ادامه داد: این آمار شامل ٣١  اثر نمایشی با ٥٧٨  نوبت اجرا در کرج، ٦ اثر با ٧٨ نوبت اجرا در فردیس، ١٠ اثر در ١٠٠  نوبت اجرا در ساوجبلاغ، ١٤ اثر با ٦٣ نوبت اجرا در نظرآباد و ٨ اثر در ٤٨  نوبت اجرا در شهرهای اطراف کرج برای علاقمندان و مخاطبین این هنربوده است.

وی افزود : هشتمین جشنواره تئاتر استانی، امسال با حضور ۱۲ گروه منتخب برگزار شد و بنا به تشخیص هیات داوران دو اثر به جشنواره تئاتر فجر راه یافت.

‌مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز تصریح کرد: علاوه بر اجراهای اشاره شده، در سال ۹۷ تعداد ۳۳ مجوز جنگ شادی، استندآپ کمدی و جشن مجوز اجرا دریافت کردند که این برنامه ها بالغ بر ۳۵۰۰۰ مخاطب داشت.

وی در پایان گفت: در این سال شاهد حضور و درخشش گروه های متعدد نمایشی در جشنواره های متعدد ملی و استانی بودیم که از  ‌این بین نمایش کوچه برزیلیا بیشترین جوایز را به خود اختصاص داد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.