سردار جعفری درباره انفجاری که در ریل راه‌آهن در حومه آق‌قلا انجام شد، گفت: منطقه کل‌آباد در شهرستان آق‌قلا دچار آب‌گرفتگی بود و این کار برای سرعت بخشیدن به تخلیه آب از این منطقه انجام شد.

انفجار خط آهن برای سرعت بخشیدن به تخلیه آب بود

به گزارش گروه سیاسی قدس آنلاین،  سردار سرلشکر پاسدار عزیز جعفری در بازدید از مناطق سیل‌زده این شهرستان درباره انفجاری که در ریل راه‌آهن در حومه آق‌قلا انجام شد، اظهار داشت: منطقه کل‌آباد در شهرستان آق‌قلا دچار آب‌گرفتگی بود و این کار برای سرعت بخشیدن به تخلیه آب از این منطقه انجام شد که در این امر موثر بود. این منطقه جایی بود که بیشترین فشار به مردم وارد می‌شد و تلاش ما نیز این بود که آب زودتر از این منطقه فروکش کند.

وی افزود: متأسفانه ورودی‌های آب  با بارش‌هایی که رخ داد و برفاب‌ها افزایش یافت و با توجه به اینکه کشش آب در منطقه و لب دریا محدود است، این امکان فراهم نشد که بتوانیم زندگی مردم را از آب تخلیه کنیم.

سرلشکر جعفری با بیان اینکه سپاه به امر تخلیه آب کمک می‌کند، تصریح کرد: اگر بقیه دستگاه های دولتی امکانات خود را  به اندازه نیروهای مردمی، بسیج، سپاه ارتش و سایر نیروهای مسلح، پای کار بیاورند؛ سریعتر این کار انجام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با این کارهایی که انجام می‌شود و انفجارهایی که صورت می گیرد دیگر به ما تهمت اینکه آب را از این طرف به آن طرف انتقال می دهیم، نزنند؛ چون اینجا نقطه ای است که آب باید خارج شود.

منبع: تسنیم 

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.