همدان- مصطفی پناهنده گفت: با تلاش شبانه روزی بیش از ۵۱۶ نیروی راهداری در بارش های شدید اخیر در استان همدان اکنون همه راه های استان باز است.

 همه راه های ارتباطی استان همدان باز است

به گزارش قدس آنلاین، مصطفی پناهنده مدیر کل راهداری  و حمل و نقل جاده ای استان همدان اظها رکرد: استان در شبانه روز اخیر بارش سنگین برفی را تجربه کرد که  ۲۸۵ دستگاه انواع خودرو های برف روب مداوم مسیر ها را برف روبی کردند.

 وی با اشاره به اهمیت باز بودن همه مسیر های ارتباطی استان با سایر استان ها و به خصوص مرکز کشور، افزود: باز بودن این مسیر ها با تلاش شبانه روزی ۵۱۶ نیروی راهداری و یخ زدایی مسیر با بیش از ۳ هزار تن ماسه و نمک محقق شده است.

 وی گفت: در مسیر همدان به تهران نزدیک روستای بهرام آباد یکدستگاه پل عابر پیاده بر اثر بی توجهی راننده به حمل بار با ارتفاع مجاز سقوط کرده بود که با هوا و برش از مسیر راه برداشته شد. همچنین در مسیر ارتباطی همدان به کردستان هم آبگرفتگی داشتیم که افزون بر برف روبی این محور برطرف شده است.

 مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان با یادآوری اینکه، اداره کل راهداری هم عضو ستاد مدیریت بحران استان است، اظهار کرد: راهداری افزون بر تلاش برای باز نگه داشتن محور های ارتباطی استان با تلاشی وافر همه پل های منتهی به مسیر های جاده ای را هم لایروبی و باز کرده است تا مانع از وقوع سیلاب در جاده شود.

 انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.