قزوین_ اصغر گونجی از انتخاب قزوین به عنوان استان معین در بازسازی لرستان خبر داد و گفت: ماشین آلات سنگین و کارشناسان برای تعیین میزان خسارت به مناطق سیل زده اعزام شدند.

حضور کارشناسان و ماشین‌آلات بنیاد مسکن قزوین در مناطق سیل‌زده لرستان

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب استان قزوین،  اصغر گونجی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین گفت: باتوجه به اینکه استان قزوین به عنوان استان معین در بازسازی لرستان انتخاب شده است، بر همین اساس ۱۲ دستگاه ماشین آلات سنگین از جمله کامیون، لودر، بیل مکانیکی و کمرشکن به همراه ۲۷ نفر از کارشناسان و مهندسان استان برای تعیین میزان خسارت و کارشناسی واحدهای تخریب شده به منطقه نورآباد لرستان اعزام شدند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قزوین افزود: در منطقه نورآباد بیش از ۴۰۰ روستا وجود دارد که کارشناسان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین در همه روستاها حضور یافته و خسارات را برآورد خواهند کرد تا پس از آن مراحل دیگر برای بازسازی آغاز شود.

گونجی اضافه کرد: در استان لرستان بیش از هفت هزار واحد آسیب دیده است و امروز ۲۵ نیروی نظام فنی و روستایی بنیاد مسکن قزوین عازم لرستان شدند تا ماموریت خود را برای بازسازی این واحدها آغاز کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها