نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی از تهیه طرحی دوفوریتی در مجلس برای برداشت ۵ میلیارد یورویی از صندوق توسعه ملی جهت کمک به سیل‌زدگان خبر داد.

پیشنهاد برداشت ۵میلیارد یورویی از صندوق توسعه ملی برای سیل زدگان

به گزارش قدس آنلاین، عزت‌الله یوسفیان‌ملا از تهیه طرح دوفوریتی جهت کمک به سیل‌زدگان خبر داد و گفت: در این طرح نمایندگان درخواست برداشت ۵ میلیارد یورویی از صندوق توسعه ملی جهت کمک به سیل‌زدگان را داده‌اند و به دنبال آن هستیم که هر چه سریع‌تر این طرح دو فوریتی در دستور کار مجلس قرار گیرد.

وی افزود: همچنین لازم است اقدامات حاشیه‌ای بسیار زیادی برای حل مشکلات سیل‌زدگان انجام گیرد. برای مثال بسیاری از سیل‌زدگان در حال پرداخت وام مسکن، وام ازدواج یا وام مشاغل و مغازه هستند که باید شرایطی فراهم شود که آنان یک یا دو سال از پرداخت این وام‌ها معاف شوند تا بتوانند خانه و زندگی خود را ساماندهی کنند.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: یکی دیگر از پیشنهادات نمایندگان آن است که شرایط ایجاد اشتغال برای اعضای خانواده سیل‌زدگان فراهم شود و آنان در اولویت جذب قرار گیرند تا حداقل مشکل بیکاری نداشته باشند.

یوسفیان‌ملا خاطرنشان کرد: همچنین اگر بتوانیم فروش نفت را به همین‌گونه ادامه دهیم، قطعاً درآمد نفتی کشور نسبت به آنچه در بودجه پیش‌بینی شده، افزایش می‌یابد و می‌توانیم مازاد فروش نفت را هم صرف حل مشکلات سیل‌زدگان کنیم.

منبع: مهر

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.