نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیری‌ها و رایزنی‌های صورت گرفته و با کمک رئیس بنیاد امور بیماری‌های خاص کشور بخش شیمی درمانی بیمارستان شهید مدرس کاشمر تجهیز شد.

تجهیز بخش شیمی درمانی بیمارستان شهید مدرس کاشمر
به گزارش قدس آنلاین، بهروز بنیادی عنوان کرد: در پی سفر رئیس بنیاد امور بیماری‌های خاص کشور به منطقه ترشیز با تجهیز بخش شیمی درمانی بیمارستان شهید مدرس موافقت شد.
وی اظهار کرد: با راه‌اندازی این بخش، خدمات مناسبی ارائه می‌شود و بیماران سه شهرستان کاشمر، بردسکن و خلیل‌آباد قادر به درمان در کاشمر خواهند بود و در هزینه و وقت آنان صرفه‌جویی خواهد شد.
نماینده مردم شهرستان‌های کاشمر، خلیل‌آباد و بردسکن در ادامه بر تجهیز بیمارستان‌های منطقه ترشیز و ارتقاء امکانات و خدمات در حوزه سلامت تاکید کرد.
وی در همین راستا از دیدار خود با وزیر بهداشت و درمان خبر داد و گفت: اختصاص دستگاه پرتابل رادیولوژی و سونوگرافی و همچنین تامین پزشک متخصص در بخش‌های ارتوپدی، بیهوشی، جراح عمومی و اطفال برای بیمارستان بردسکن از جمله مطالبات این جلسه بود.
وی عنوان کرد: در این دیدار ضرورت اختصاص چهار دستگاه آمبولانس به اورژانس شهری منطقه ترشیز، تخصیص یک دستگاه آمبولانس به پایگاه جاده‌ای دهستان درونه، ایجاد پایگاه اورژانس هوایی، تکمیل و تجهیز اورژانس بیمارستان شهید مدرس کاشمر و حضرت ولی عصر بردسکن و همچنین اختصاص یک دستگاه فلوروسکوپی جهت "تعبیه پیس میکر" به شهرستان کاشمر تشریح شد.
بنیادی اظهار کرد: در این نشست بر تجهیز و تامین نیروی انسانی برای پایگاه جامع خون‌گیری شهرستان کاشمر که با مشارکت ۲۰ میلیارد ریالی خیرین ساخته شده و مورد موافقت سازمان انتقال خون قرار گرفته تاکید شد.
وی گفت: با توجه به جمعیت بالای تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد و پوشش ۳۰ میلیون زائر در سال افزایش بودجه سالانه و رفع مشکل سقف بیمه سلامت این دانشگاه از دیگر مسائلی بود که مطرح شد.
نماینده مردم شهرستان‌های کاشمر، خلیل‌آباد و بردسکن افزود: باتوجه به آمادگی و حمایت جدی خیرین در احداث بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی بردسکن درخواست مساعدت وزارت بهداشت برای آغاز عملیات اجرایی آن شد.
وی در ادامه به دیدار خود و مدیران شبکه‌های بهداشت و درمان شهرستان‌های کاشمر، بردسکن، خلیل آباد و رئیس مجمع خیرین سلامت بردسکن با رییس و معاونین دانشگاه علوم پزشکی مشهد خبر داد و گفت: در این جلسه مقرر شد نسبت به تامین منابع مالی برای خرید تجهیزات کلینیک تخصصی و بلوک زایمانی کاشمر، خرید یک دستگاه سونوگرافی جهت بیمارستان ولی عصر(عج) بردسکن، ساخت پایگاه اورژانس شهری جاده‌ای شهرآباد و تکمیل پروژه‌های عمرانی حوزه بهداشتی شهرستان خلیل آباد توسط دانشگاه علوم پزشکی مشهد، اقدام گردد.
منبع: ایسنا
انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.