بنا به دستور تولیت آستان قدس رضوی و با هماهنگی دفاتر نذورات و سامانه #۸* امکان مشارکت مردمی برای کمک به مناطق سیل‌زده فراهم شده است.

کمک به مناطق سیل‌زده از طریق سامانه #۸* و دفاتر نذورات آستان قدس رضوی

به گزارش قدس آنلاین، در پی سیلاب و آب گرفتگی برخی از استانهای کشور، آستان قدس رضوی نیز در کنار سایر نهادها به کمک مردم این مناطق شتافته و از طریق سامانه وقف و نذر رضوی به نشانی https://nazr.razavi.ir و کد دستوری #۸* امکان کمک به آسیب دیدگان را فراهم آورده است.

این سامانه از راحت‌ترین و جدیدترین راه‌هایی است که همه افراد می‌توانند با ورود به آن در امدادرسانی به مردم سیل زده استان‌های گلستان، مازندران، خراسان شمالی، لرستان و خوزستان شریک شوند.

کد دستوری #۸* که با تلفن همراه قابل شماره‌گیری است، راحت‌ترین روش برای پرداخت نذورات برای همه افراد در سراسر کشور بوده و خیران می‌توانند با استفاده از آن نذورات خود را در کم‌ترین زمان با استفاده از کارت‌های بانکی که رمز دوم دارد، پرداخت کنند.

مراجعه به دفاتر نمایندگی‌های آستان قدس در استانها و سامانه وقف و نذر رضوی به نشانی https://nazr.razavi.ir نیز از دیگر راه‌های امداد رسانی به مناطق سیل زده است که همه افراد می‌توانند با ورود به آن آستان قدس رضوی را در امر یاری رساندن به سیل زدگان همراهی کنند.

همچنین مراجعه حضوری به ۲۰ دفتر نذورات نقدی و غیر نقدی که در اماکن متبرکه رضوی و حریم حرم حضرت رضا(ع) قرار داده شده است از دیگر روش‌های امداد رسانی به مناطق سیل زده است از این رو به منظور دسترسی راحت زائران، این دفاتر در صحن‌ها، رواق‌ها و ورودی‌های حرم مطهر وجود دارد که از این تعداد ۱۱ دفتر به صورت شبانه روزی و بقیه از ساعت ۷ تا ۲۱ آماده دریافت نذورات نقدی و غیرنقدی زائران هستند.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.