۲۱ فروردین ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۱
کد خبر: 651281

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی مشهد گفت: برابر مصوبه شورای اسلامی شهر مشهد از روز جمعه، بیست و سوم فروردین‌ماه بهای خدمات روزانه در خطوط شهری به ۶۵۰ تومان تغییر می‌یابد.

افزایش بهای بلیت اتوبوس از ۲۳ فروردین
به گزارش قدس آنلاین، سید مهدی حسینی‌پویا ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: در صورت عدم استفاده مسافران از من کارت، بهای نقدی خدمات در خطوط شهری روزانه، ۱۰۰۰ تومان خواهد بود.
وی ادامه داد: پرداخت بهای خدمات با من کارت در خطوط شبانه از ساعت ۲۱:۳۰ تا ۲۲:۳۰ 
۸۰۰ تومان و بهای نقدی آن ۱۵۰۰ تومان تعیین شده است. همچنین از ساعت ۲۲:۳۰ تا ۵:۳۰ روز بعد پرداخت با من کارت ۱۱۰۰ تومان و بهای نقدی ۲۰۰۰ تومان است.
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی مشهد در خصوص نرخ جدید خطوط حومه گفت: خطوط ۴۰،۳۰۲،۴۰۱،۴۰۲ و ۵۰۲ مبلغ ۶۵۰ تومان و پرداخت نقدی آن ۱۰۰۰ تومان، خط ۷۰۴ مبلغ ۷۵۰ تومان و پرداخت نقدی ۱۵۰۰ تومان، خطوط ۳۰۴،۳۰۵،۵۰۳ و ۵۰۶ مبلغ ۸۵۰ تومان و پرداخت نقدی ۱۵۰۰ تومان، خطوط ۳۰۳،۵۰۴ و ۵۰۵ مبلغ ۹۰۰ تومان و پرداخت نقدی آن ۲۰۰۰ تومان، خطوط ۳۰۶ و ۳۰۷ مبلغ ۱۱۵۰ تومان و پرداخت نقدی ۲۰۰۰ تومان و خطوط ۱/۲۰۷، ۲۰۷،۲۰۶،۵۰۱ و ۷۰۳ مبلغ ۱۳۰۰ تومان و پرداخت نقدی ۲۰۰۰ تومان می‌باشد.
حسینی‌پویا با بیان اینکه «افزایش ۳۰۰ درصدی هزینه خرید ناوگان و افزایش چشم‌گیر تأمین قطعات و لوازم یدکی مورد نیاز در افزایش بهاء تمام‌شده خدمات نقش داشته است»، تصریح کرد: هزینه تأمین زیرساخت‌های لازم و هزینه‌های جاری در ارائه خدمات به شهروندان و زائرین به ازاء هر سفر با ناوگان اتوبوسرانی حدود ۴۲۰۰ تومان بالغ گردیده که ۱۵ درصد این هزینه در قالب کرایه و الباقی از سوی شهرداری مشهد در قالب یارانه خدمات حمل‌ونقل عمومی تأمین می‌گردد.  
وی گفت: از آنجایی که شهرداری مشهد برای شهروندانی که بهای خدمات خود را از طریق من کارت و یا نرم افزار کیپاد پرداخت می‌نمایند، یارانه بیشتری را نسبت به افرادی که بصورت نقدی بهای خود را می پردازند، پرداخت می‌نماید، لذا از مسافران تقاضا می‌گردد با پرداخت بهای خدمات از طریق من کارت، این سازمان را در ارائه خدمات بهتر و شایسته‌تر یاری کنند.

منبع: ایسنا
انتهای پیام /

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.