قزوین_ یوسف شیخ الملوکی گفت: هوای قزوین با افزایش ابر و در پاره ای مناطق بارش های رگباری همراه خواهد بود.

آسمان قزوین با افزایش ابر و در پاره‌ای مناطق بارش‌های رگباری همراه خواهد بود

یوسف شیخ الملوکی مدیرکل هواشناسی استان قزوین در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار داشت: براساس آخرین نقشه های پیش یابی، امروز جوی نسبتا پایدار همراه با افزایش نسبی دما خواهیم داشت و از فردا تا شنبه با گذر متناوب امواج حاصل از یک سامانه بارشی در بعضی ساعات به ویژه بعدازظهر و شب افزایش ابر و در پاره ای مناطق بارش های رگباری، گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود؛ لازم به ذکر است برای روز جمعه به نسبت از شدت و گسترش بیشتری برخوردار است.

وی افزود: وضعیت آب و هوای استان قزوین برای امروز و فردا، صاف تا کمی ابری و برای روز پنج شنبه و جمعه، صاف تا کمی ابری، بعدازظهر و شب افزایش ابر در پاره ای مناطق رگبار و رعد وبرق و وزش باد پیش بینی می شود.

شیخ الملوکی یادآور شد: وضعیت نیمه ابری گاهی افزایش ابر در بعضی ساعات بویژه بعدازظهر رگبار باران و رعد و برق و وزش باد لحظه ای برای روز جمعه و شنبه پیش بینی می شود.

مدیرکل هواشناسی استان قزوین به بیشینه و کمینه دما در ۲۴ ساعت گذشته اشاره و اضافه کرد: کمینه دما مربوط به شهرستان آوج با ۴ درجه سلسیوس بالای صفر و بیشینه دما مربوط به شهرستان بویین زهرا با ۲۲ درجه سلسیوس بالای صفر بوده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.