آحاد مختلف شهروندان مشهدی امروز پس از اقامه نماز جمعه این شهر در اعتراض به اقدام اخیر آمریکا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و به منظور نمایش حمایت همه جانبه خود از این نهاد مردمی و انقلابی در خیابانهای مشهد راهپیمایی کردند.

شهروندان مشهدی در حمایت از سپاه پاسداران راهپیمایی کردند

به گزارش قدس آنلاین، این حرکت پرشور با حضور انبوه گروههای مختلف مردمی و نیز زائران حرم مطهر امام رضا(ع) از محل ورودی باب الجواد حرم مطهر رضوی آغاز شد و تا میدان شهدای مشهد ادامه یافت.

علیرضا رزم حسینی استاندار خراسان رضوی، آیت الله سید احمد علم الهدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه مشهد و دیگر مسئولان کشوری و لشگری نیز با مردم همگام شده و در راهپیمایی حمایت از وجهه مردمی و ملی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حضور یافتند.

راهپیمایان با سر دادن شعارهایی نظیر 'مرگ بر آمریکا، سپاهی پیروز است آمریکا نابود است، گوش به فرمان توییم خامنه ای دو لشکر الهی ارتشی سپاهی، ترامپ در چه فکریه ملت ما سپاهیه، ترامپ تو رو سیاهی ایران شده سپاهی، ملت شده سپاهی دولت شده سپاهی، سپاه ما حزب الله ارتش ما جندالله، نه سازش نه تسلیم نبرد با آمریکا' اقدام مبتذل و دور از خرد رئیس جمهور آمریکا را محکوم کردند.

راهپیمایان مشهدی همچنین با در دست داشتن پلاکادرهایی منقش به جملاتی همچون 'سپاه پاسداران خار چشم آمریکا مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل، با آمریکا مذاکره نخواهیم کرد، آمریکاییها وقیحتر و بی ادبتر شده اند'حمایت خود را از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به نمایش گذاشتند.

در پایان این راهپیمایی مردمی قطعنامه ای پنج بندی در محکومیت آمریکا و اعلام حمایت همه جانبه آحاد ملت ایران اسلامی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قرائت شد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.