از صبح دیروز تا ساعت ۲۲ دیشب، یک هزار و ۷۷۶ تَن از شهروندان با ۱۳۷ تماس گرفتند که ۳۸۰ مورد از این پیام‌ها برای اعلام موضوعات مرتبط با بارندگی بوده است.

تماس ۱۷۷۶ شهروند با ۱۳۷ و اعلام ۳۸۰ مورد مرتبط با بارندگی

به گزارش قدس آنلاین، از نخستین ساعات بامداد دیروز، ۲۵ فروردین ماه تا ساعت ۲۲ دیشب، یک هزار و ۷۷۶ شهروند با مرکز ۱۳۷ تماس گرفته و درخواست‌های آنها توسط کارشناسان واحد دریافت، ثبت شده است.

از این تعداد، ۳۸۰ مورد به موضوعات و زیرموضوعات بارندگی در حال جریان ارتباط داشت که توسط کارشناسان واحد پیگیری این مرکز، بلافاصله به واحدهای اجرایی مناطق و سازمان‌ها ارجاع شد تا رفع مشکل شود.

این موارد شامل موضوعاتی چون آب افتادگی در پیاده‌رو و سواره رو به تعداد ۱۱۸ مورد، درخواست کیسه شن به تعداد ۶۲ مورد، اعلام آب گرفتگی در کانال، جوی و چاه به تعداد ۱۱۵ مورد، درخواست نصب علائم هشداردهنده۳۷ مورد و ... بوده است.

نقاط بحرانی سطح شهر که دارای بیشترین تماس‌ها نیز بودند شامل بولوار حر، خیابان خوش سیما، بولوار توس، خیابان پورسینا، بزرگراه آزادی و بولوار شاهنامه می‌باشد.

لازم به ذکر است بعد از تماس شهروندان با مرکز ۱۳۷ و اعلام موارد آبگرفتگی و آب‌افتادگی، بلافاصله این موارد به صورت فوری برای رفع به واحدهای مربوطه در شهرداری ارجاع می‌شود تا شاهد کمترین مشکل برای شهروندان باشیم.

منبع: شهرداری مشهد

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.