مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: معلمان جوان درک بهتری از ارتباط با دانش آموزان در کلاس درس دارند.

معلمان جوان درک بهتری از دانش آموزان دارند

به گزارش قدس آنلاین ، قاسمعلی خدابنده چهارشنبه ظهر در نشست مشترک با جوانان حوزه ستادی آموزش و پرورش در محل اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی اظهار کرد: حضور جوانان در فضای آموزش و پرورش همواره مورد تاکید است و به دلیل آنکه مخاطبین اصلی دستگاه تعلیم و تربیت نوجوانان و جوانان هستند لذا به دلیل کم بودن اختلاف سنی میان معلم جوان و دانش آموز درک بهتری در این ارتباط شکل خواهد گرفت.

وی افزود: توسعه بکارگیری جوانان منوط به عملکرد خود آن هاست و جوانان باید تلاش و دقت داشته باشند و با افزایش همگرایی در جهت تحقق اهداف اصلی سازمان حرکت کنند.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی ادامه داد: جوانان سرمایه‌های اصلی هر کشور و ملت هستند و جوانی فصل بالندگی و رویش است و در واقع می‌توان گفت جوانی بهار عمر آدمی است.

وی تاکید کرد: جوانان از قدرت بالایی در جسم و روح خود برخوردارند و لذا جرأت ریسک پذیری، انگیزه و شور و نشاط بالایی برای انجام کارهای بزرگ دارند از همین روی مخاطب اصلی بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری "جوانان"هستند.

خدابنده بیان کرد: داشتن برنامه کوتاه و بلند مدت، استفاده از تجارب، توجه به توانمند سازی، توجه به اولویت‌های اصلی سازمان از مهم‌ترین عوامل موفقیت و تأثیر گذاری جوانان محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: شکل گیری شخصیت انسان در ایام جوانی صورت می‌پذیرد و رشد عقلی و سیر تکاملی در این سنین اتفاق می‌افتد لذا اگر جوان در مسیر درستی قرار گیرد می‌توان آینده روشنی را برای او متصور بود.

مهر

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.