۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۰
کد خبر: 653424

رئیس دفتر سیاسی حماس در پی سیل اخیر کشور، پیامی محضر رهبر انقلاب فرستاد و ابراز همدردی و همبستگی کرد.

پیام "اسماعیل هنیه" به رهبر انقلاب

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس در پیامی به آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر  انقلاب اسلامی به مناسبت سیل اخیر، همدردی و همبستگی این جنبش با ملت ایران را اعلام کرد.

متن پیام به این شرح است:

حضرت آیت‌الله‌العظمی سیدعلی خامنه‌ای حفظه‌الله

رهبر انقلاب جمهوری عزیز اسلامی ایران سلام‌علیکم و رحمه الله و برکاته

ضمن عرض سلام و درود

ما در جنبش مقاومت اسلامی حماس فلسطین با کمال تأسف و تأثر، وقایع دردناک و فاجعه‌باری که ظرف هفته‌ها و روزهای گذشته برای مردم عزیز ایران اتفاق افتاد را پیگیری کردیم؛ وقوع ناگهانی سیل‌هایی که در چند استان ایران به ‌وقوع پیوست و دهها نفر از ساکنین را به کام مرگ کشاند و موجب ویرانی هزاران خانه شد.

از خداوند متعال می‌طلبیم که قربانیان را مورد رحمت و مغفرت قرار داده، به ایشان و خانواده‌ها و بستگان ایشان صبر جمیل و تسلای خاطر عطا کرده و به مجروحین و مصدومین این حادثه شفای عاجل بخشد.

ما در جنبش حماس و همراه با مردم فلسطین با شما در این حزن و اندوه به خاطر قربانیان فاجعه سیل ابراز همدردی کرده و خدمت جنابعالی و مردم عزیز ایران صمیمانه‌ترین تسلیت ها را عرض کرده و با جمهوری اسلامی ایران و مردم بزرگواران و خانواده‌های قربانیان و خسارات‌دیدگان ابراز همدردی و همبستگی و همراهی کامل خود را اعلام می‌کند. 

از خداوند متعال می‌طلبیم که شما را از همه آفات و بلیات مصون نگه داشته و آسایش و امنیت را برای شما مستدام نگه دارد. ابراز همدردی و همبستگی صمیمانه و سپاس فراوان ما را بپذیرید.

«اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس»

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.