تیم کشتی آزاد نونهالان خراسان رضوی به نام 'پهلوان اکبر حسین زاده' قهرمان مسابقات کشتی جام خراسان بزرگ یادواره حکیم ابوالقاسم فردوسی در مشهد شد.

تیم خراسان رضوی قهرمان مسابقات کشتی خراسان بزرگ شد

به گزارش قدس آنلاین، نایب رئیس هیات کشتی خراسان رضوی گفت: در این مسابقات تیم خراسان شمالی مقام دوم و تیم کشور ترکمنستان مقام سوم مسابقات جام خراسان بزرگ را از آن خود کردند.

حسین طهماسبی افزود: مسابقات یک روزه کشتی نونهالان جام خراسان بزرگ جمعه شب در خانه کشتی مشهد پایان یافت و در این مسابقات ۶۰ کشتی گیر از استانهای خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی و کشور ترکمستان در ۱۰ وزن با هم رقابت کردند.

نایب رئیس هیات کشتی خراسان رضوی گفت: در پایان این مسابقات، اسماعیل محمداف از کشور ترکمستان، ابوالفضل باقری، امیر مهدی مقدم و مونس یاری همگی از خراسان رضوی در اوزان ۳۸، ۴۱، ۴۴ و ۴۸ کیلوگرم مقام نخست را به دست آوردند.

طهماسبی افزود: سجاد نرگسی و امید درخشان از خراسان رضوی و سلطان سنجار بیگ اف از ترکمنستان هم در اوزان ۵۲، ۵۷ و ۶۲ کیلوگرم بر سکوی نخست ایستادند.

وی ادامه داد: مجید باقری، مهدی غفوری و امیررضا قربانعلی زاده از خراسان رضوی هم مقام نخست اوزان ۶۸، ۷۵ و ۸۵ کیلوگرم را از آن خود کردند.

مسابقات کشتی جام خراسان بزرگ یادواره حکیم ابوالقاسم فردوسی در خانه کشتی استاد حمید توکل مشهد برگزار شد.

منبع: صداو سیما

انتها خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.