هواشناسی خراسان رضوی برای روزهای آینده در سطح استان جوی نسبتاً پایدار همراه افزایش دمای هوا پیش‌بینی کرده است.

ادامه افزایش دما در خراسان رضوی/ بارش‌های پراکنده در شبانه‌روز آینده
به گزارش قدس آنلاین، بنا بر اعلام اداره کل هواشناسی خراسان رضوی با بررسی نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی طی شبانه‌روز ساعت آینده و در ساعات بعدازظهر در برخی نقاط استان -به ویژه نواحی غربی- افزایش ابرناکی همراه با رگبار و رعدوبرق پراکنده دور از انتظار نیست. هم‌چنین از فردا، پنج‌شنبه، تا اوایل هفته آینده جوی نسبتاً پایدار همراه با افزایش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.
بر این اساس آسمان نواحی شمالی، مرکزی و جنوبی استان در روز پنج‌شنبه صاف تا کمی ابری پاره‌ای نقاط وزش باد نسبتاً شدید و در نواحی شمالی و مرکزی در بعدازظهر افزایش ابر در نواحی مرتفع بارش پراکنده پیش‌بینی ‌می‌شود.
هوای مشهد در این روز صاف تا کمی ابری، در بعدازظهر افزایش سرعت وزش باد در بعدازظهر افزایش ابر در نواحی مرتفع احتمال بارش پراکنده و کمینه و بیشینه دمای ۱۲ و ۲۴ درجه سلسیوس خواهد بود.
آسمان نواحی شمالی، مرکزی و جنوبی استان در روز جمعه صاف تا کمی ابری در بعضی ساعات سرعت وزش باد نشبتاً شدید و در نواحی شمالی در بعدازظهر افزایش ابر در نواحی مرتفع بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.
هوای مشهد در این روز صاف تا کمی ابری در بعضی ساعات افزایش سرعت وزش باد و کمینه و بیشینه دمای ۱۳ و ۲۵ درجه سلسیوس خواهد بود.
آسمان نواحی شمالی، مرکزی و جنوبی استان در روز شنبه صاف تا کمی ابری پاره‌ای نقاط افزایش سرعت باد و وزش باد نسبتاً شدید پیش‌بینی می‌شود.
هوای مشهد نیز در این روز صاف تا کمی ابری در بعضی ساعات افزایش سرعت وزش باد و کمینه و بیشینه دمای ۱۴ و ۲۷ درجه سلسیوس خواهد بود.
آسمان نواحی شمالی، مرکزی و جنوبی استان در روز یک‌شنبه صاف در بعدازظهر افزایش ابر و افزایش سرعت باد و پاره‌ای نقاط وزش باد نسبتاً شدید پیش‌بینی می‌شود.
هوای مشهد نیز در این روز صاف به تدریج افزایش ابر در بعدازظهر افزایش سرعت وزش باد و کمینه و بیشینه دمای ۱۵ و ۲۹ درجه سلسیوس خواهد بود.
بر اساس این گزارش، در ۲۴ ساعت گذشته زاوه با کمینه دمای ۷ درجه سلسیوس خنک‌ترین و سرخس با بیشینه دمای ۲۹ درجه سلسیوس گرم‌ترین شهرهای استان خراسان رضوی بوده‌اند. هم‌چنین بیش‌ترین بارندگی از کلات به مقدار ۸.۸  میلی‌متر و بیش‌ترین سرعت وزش باد از گناباد با سرعت ۵۴ کیلومتر بر ساعت گزارش شده است.
منبع: ایسنا
انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.