جمعی از فرمانده هان و کارکنان سپاه امام رضا علیه السلام امروز با حجت الاسلام والمسلمین مروی در مشهد مقدس دیدن کردند.

دیدار فرماندهان سپاه با تولیت آستان قدس رضوی

به گزارش قدس آنلاین، وی در این مراسم گفت: بی شک تمدن اسلامی با سرمایه انسانی متعهد هویت ساز ایجاد می شود.

تولیت آستان قدس رضوی افزود: رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیرشان در جمع معلمان فرمودند: تمدن سازی و توسعه یک کشور و ملت را نیروی انسانی شایسته و متعهد عهده دارند.

حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی افزود: این تمدن سازی به دست معلمان، مربیان و هادیانی صورت می گیرد که در کشور دلسوزانه ومتعهدانه فعالیت می کنند.

او با بیان اینکه شغل معلمی درجایگاه شغل انبیاء الهی است گفت: پیامبر بنای اسلام و تمدن اسلامی رامحکم پی ریزی کرد اما اندیشه و افکار جاهلان بعد از رحلت رسول خدا نخواست تا امیر مومنان حضرت علی (ع) هویت سازی کند.

مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه درسپاه امام رضا (ع) نیز در این دیدار افزود: سپاه نهادی است که با فکر و نورانیت امام (ره) بر پایه دین و تقوی با هدف حفاظت از انقلاب و دستاوردهای آن تاسیس شده است.

حجت الاسلام والمسلمین سید احمد حسینی افزود: امروز استکبار به خاطر حمایت سپاه از آزادیخواهان و آزادی بخشان این نهاد مردمی را تروریسم می خواند.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) نیز در این مراسم با تبریک روز عقیدتی سیاسی سپاه و بسیج گفت: بی شک امروز مهمترین نعمت برای سپاه امام رضا (ع) همجواری با امام همام علی ابن موسی الرضا (ع) است.

سردار سرتیپ پاسدار یعقوبعلی نظری افزود: امیدواریم با معنویت گرفتن از ساحت ثامن الحجج (ع) در انجام وظیفه خود مطمئن تر و مستحکم تر قدم برداریم.

سالروز شهادت استاد علامه مرتضی مطهری به نام روز عقیدتی سیاسی سپاه و بسیج نیز نامگذاری شده است.  

منبع: صداو سیما

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.