همدان- سرهنگ رضا عزیزی گفت: ظرفیت سخت‌افزاری در پلیس راه استان همدان ایجاد شده که دیگر نیازی به توقف راننده متخلف برای اعمال قانون نداریم و در حرکت هم اعمال خواهند شد.

پلیس همدان به توانایی جریمه خودروها به هنگام حرکت رسید

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سرهنگ رضا عزیزی رئیس پلیس راه استان همدان اظهار کرد: این سخت افراز بر روی تلفن همراه کاربران پلیس راه استان همدان نصب شده است و راننده متخلف با این نرم افزار تخلفش ثبت و جریمه برای او صادر می شود.

 وی با اشاره به ایجاد ظرفیت سخت‌افزاری برای اعمال قانون رانندگان در حال حرکت افزود: راننده‌ای که با این نرم افزار اعمال قانون می‌شود جریمه شدن را به با پیامک مطلع خواهد شد.

وی مزیت بهره مندی از این روش را سرعت اعلام جریمه به راننده عنوان کرد و گفت: با استفاده از این نرم افزار دیگر پلیس ضرورتی برای توقف خودروهای متخلف و تحویل برگه جریمه ندارد و هر نوع فرار راننده متخلف از دست پلیس هم منتفی است؛ یک ربع از وقوع تخلف توسط راننده جریمه پلیس به راننده اعلام می‌شود.

رئیس پلیس راه استان همدان اظهار کرد: غالب تخلف رانندگان  هم سرعت غیر مجاز، استفاده نکردن از کمربند ایمنی، سبقت غیرمجاز و مانند این است که پلیس با نظارت و رصدی که دارد رانندگان را اعمال قانون می‌کند.

سرهنگ عزیزی تاکید کرد: شهروندان برای آنکه بعد از خرید وفروش خودرو متضرر نشوند به سرعت برای تغییر پلاک به نام شخص خریدار اقدام کنند تا جریمه‌های قبلی خودرو به آنان منتقل نشود.

انتهای پیام /.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.