رئیس انجمن خبرنگاران و عکاسان ورزشی خراسان رضوی در مجمع عمومی و سالیانه این انجمن با اشاره به اقدامات و فعالیت‌های انجام‌شده در یک سال و نیم گذشته، گفت: در ارزیابی انجمن کشوری خبرنگاران و عکاسان ورزشی، انجمن خراسان رضوی به‌عنوان برترین انجمن در کشور معرفی شد.

انجمن خبرنگاران وعکاسان ورزشی خراسان رضوی  برترین انجمن کشور شد
به گزارش قدس آنلاین ؛ محمدجواد رستم زاده با ارائه گزارشی از فعالیت‌های این انجمن اظهار کرد: مهم‌ترین هدف ما در این انجمن احیای دوباره هویت خبرنگاران ورزشی است و در این راستا تلاش می‌کنیم در ادامه فعالیت انجمن در کنار اقداماتی که تاکنون داشتیم در زمینه‌های اقتصادی برای رفاه حال خبرنگاران ورزشی فعالیت کنیم.

در پایان مجمع انتخابات بازرس جدید انجمن صورت پذیرفت که حامد پویان با اکثریت آرا به‌عنوان بازرس جدید انجمن خبرنگاران و عکاسان ورزشی استان انتخاب شد.

حضور ۲ بانوی خراسانی در اردوی تیم ملی کانوپولو

اولین مرحله اردوی انتخابی تیم ملی کانوپولوی بانوان بزرگ‌سالان برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیای ایران ۲۰۱۹ برگزار شد. در این دوره از مسابقات  ۱۵ قایق‌ران از ۱۴ اردیبهشت‌ماه به مدت ۵ روز در یزد باهم رقابت می‌کنند.

گفتنی است مهلا عاطفه دار و مهتاب زهتاب از خراسان رضوی از سوی کادر فنی تیم ملی برای حضور در این اردو دعوت‌شده‌اند.

نایب‌قهرمانی دختران کشتی‌گیر خراسان رضوی در کشور

رقابت‌های کشتی آلیش بانوان کشور با حضور شرکت‌کنندگان از ۲۲ استان به میزبانی خانه کشتی استاد بنا در تهران برگزار شد.

تیم خراسان رضوی در طول سالیان گذشته در زمره تیم‌های موفق و با پتانسیل کشتی آلیش بانوان کشور بوده است و در این دوره از مسابقات نیز کشتی‌گیران خراسانی بازهم توانستند نمایش‌هایی ایده آل را از خود به اجرا دربیاورند و بر سکوی نایب‌قهرمانی بایستند.

به گفته آنا براتی، نایب‌رئیس بانوان هیئت کشتی استان که در شورای فنی این دوره از مسابقات نیز حضور داشت، در پایان ۶ دور مسابقه، تیم خراسان رضوی با کسب یک مدال نقره محیا اکبری و سه برنز شیرین تولایی، رقیه محمودآبادی و سارا آقایی توانست پس از تیم مازندران با کسب ۷۷ امتیاز در جایگاه دوم کشور در رشته کشتی آلیش بانوان قرار گیرد.

در این دوره از مسابقات که از روز شنبه ۱۴ اردیبهشت‌ماه پیگیری شد، تیم مرکزی نیز پس از خراسان رضوی بر جایگاه سوم ایستاد

بهبود شرایط جسمانی رئیس هیئت نابینایان و کم‌بینایان خراسان رضوی

رئیس هیأت نابینایان و کم‌بینایان استان گفت: خدا را شاکرم که وضعیت جسمانی‌ام رو به بهبود است.

باقرزاده ادامه داد: در حال حاضر کارهای هیأت را در خانه انجام می‌دهم تا پزشک معالج اجازه دهد.

وی خاطرنشان کرد: از شهردار مشهد،  مدیرکل ورزش و جوانان استان و معاونین،  مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان، فرماندهان سپاه پاسداران خراسان  و ریاست بیمارستان رضوی و معاون درمان بیمارستان  تشکر می‌کنم که از همان ابتدا در کنار من حضور داشتند و وضعیت درمانم را پیگیری کردند.

منبع : فارس

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.