سخنگوی شورای نگهبان جزئیاتی از آغاز روند بررسی استانی‌شدن انتخابات مجلس شورای اسلامی از عصر امروز در جلسات این شورا خبر داد.

 آغاز روند بررسی استانی‌شدن انتخابات مجلس از امروز در شورای نگهبان

به گزارش گروه سیاسی قدس آنلاین، عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان اشاره به آخرین اخبار از بررسی استانی شدن انتخابات مجلس شورای اسلامی در این شورا، گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، قرار است بررسی مصوبه مجلس درباره اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس از عصر امروز (پنجشنبه، 19 اردیبهشت) در شورای نگهبان آغاز شود.

وی اضافه کرد: هنوز مشخص نیست که بررسی طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس در جلسه امروز شورای نگهبان پایان یابد یا خیر، باید ببینیم روند بررسی چگونه پیش می‌رود، چون این طرح حاوی مفاد و بندهای زیادی است.

سخنگوی شورای نگهبان با بیان اینکه "در این شورا سعی می‌کنیم در مهلت مقرر قانونی نظر خود را نسبت به استانی شدن انتخابات مجلس اعلام کنیم"، اظهار داشت: روند بررسی این طرح از عصر امروز در شورای نگهبان آغاز می‌شود و احتمالاً تا پس از افطار و اذان مغرب نیز جلسه داشته باشیم.

کدخدایی در پایان خاطرنشان کرد: هنوز مشخص نیست زمان رسیدگی به طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات چه‌زمانی در شورای نگهبان پایان می‌یابد، اما به‌طور قطع پیش از موعد مقرر قانونی 20روزه خواهد بود.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.