۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۲
کد خبر: 656035

سرنوشت فصل ۱۹-۲۰۱۸ لیگ برتر انگلیس یکشنبه به پایان می رسد و از بین منچسترسیتی و لیورپول قهرمان این فصل مشخص می شود.

حساس‌ترین رقابت برای قهرمانی به پایان می‌رسد

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، فصل ۱۹-۲۰۱۸ لیگ برتر انگلیس را می‌توان یکی از زیباترین و حساس‌ترین رقابت‌های تاریخ لیگ برتر دانست. دو تیم مرز ۹۰ امتیاز را رد کردند و شانه به شانه هم پیش رفتند و حالا به ایستگاه آخر یعنی هفته ۳۸ رسیدند.

شاگردان کلوپ بعد از رسیدن به فینال لیگ قهرمانان اروپا حالا امیدوار به لغزش سیتی هستند. جایی که سیتی باید در زمین برایتون دیدار کند و لیورپول با ولورهمپتون بازی خواهد کرد.

بازی برد مساوی باخت گل زده گل خورده امتیاز
منچسترسیتی ۳۷ ۳۱ ۲ ۴ ۹۱ ۲۲ ۹۵
لیورپول ۳۷ ۲۹ ۷ ۱ ۸۷ ۲۲ ۹۴

همه چیز اکنون در اختیار سیتی است که باید در هفته آخر در زمین برایتون بازی کند. برد در این مسابقه سیتی را قهرمان لیگ برتر می‌کند، صرف نظر از اتفاقاتی که قرار است در آنفیلد رخ دهد. هر دو تیم در این فصل فوق العاده عمل کردند و حیف است که یکی از این دو تیم نمی‌تواند قهرمان لیگ برتر شود. لیورپول که نزدیک به ۳ دهه در حسرت قهرمانی در لیگ برتر بود، امسال با تیم فوق العاده ای که داشت نزدیک تر از همیشه به قهرمانی است. این بار اگر قرمزها قهرمان لیگ نشوند نباید به خاطر شانس و لیز خوردن گله کنند بلکه این خودشان بودند که اختلاف ۷ امتیازی با سیتی را از دست دادند و مساوی برابر یونایتد و لسترسیتی در بدموقع ترین جای فصل رخ داد. لیورپول در میانه‌های فصل ابتکار عمل را در اختیار گرفت ولی از دست داد و اکنون منتظر لغزش سیتی است.

این بازی آخرین بازی دو تیم در این فصل نخواهد بود. سیتی بعد از این دیار باید خود را آماده بازی با واتفورد در فینال جام حذفی انگلیسی کند تا گواردیولا مربی که جام دوست دارد یک بار دیگر طعم قهرمانی را بچشد. از طرفی لیورپول نیز باید در فینال لیگ قهرمانان برابر تاتنهام قرار گیرد.

انتظار می‌رود روبرتو فیرمینو و محمد صلاح در این دیدار بتوانند برای تیم‌شان به میدان بروند و از طرف دیگر کوین دی بروین قطعاً این بازی را از دست داده است.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.