عضو شورای شهر مشهد از برنامه ریزی در راستای حذف کارمزد شارژ حضوری من کارت‌ها در مشهد خبر داد.

کارمزد شارژ حضوری من‌کارت در مشهد حذف می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، مجتبی بهاروند  با اشاره به کارمزد شارژ حضوری من‌کارت، اظهار داشت: شورای پنجم شهر مشهد از ابتدای فعالیت خود با شعار «مشهد؛ شهر هوشمند» قدم در عرصه گذاشت و تحقق این مهم نیازمند یکسری اقدامات است.

بهاروند با بیان اینکه انجام هوشمند فعالیتهای مختلف سبب صرفه‌جویی در وقت، انرژی و توان افراد می‌شود، گفت: در زمینه شارژ من‌کارت نیز باید به سمتی حرکت کنیم که شهروندان به بهره‌گیری از روش‌های هوشمند و غیرحضوری روی آورند.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر مشهد افزود: با استفاده از بسترهای ایجاد شده، هر شهروند می‌تواند به راحتی از طریق تلفن همراه هوشمند خود و یا دستگاه‌های نصب شده در ایستگاه‌های اتوبوس و دیگر نقاط نسبت به شارژ من‌کارت خود اقدام کند.

بهاروند در زمینه دریافت کارمزد برای شارژهای حضوری نیز گفت: با اقدامات این چنینی و دریافت بهای مازاد موافق نیستیم چرا که برخی از افراد ممکن است به دلیل سواد ناکافی و یا عدم توانایی امکان شارژ غیرحضوری نداشته باشند؛ موضوع حذف کارمزد ۲۰۰ تومانی برای شارژهای حضوری در جلسه کمیسیون حمل‌ونقل و ترافیک مطرح خواهد شد و امیدواریم در جلسه علنی نیز به تصویب برسد.

وی خاطرنشان کرد: اقدامات مشوقانه جایگزین دریافت بهای مازاد خواهد شد که در همین راستا، شهروندان عزیز برای شارژهای غیرحضوری تا ۳۰ هزارتومان، ۳ درصد، شارژهای ۳۰ تا ۴۰ هزارتومان، ۵ درصد و شارژ بالای ۴۰ هزارتومان، ۱۰ درصد شارژ تشویقی دریافت می‌کنند.

منبع: تسنیم

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.