همدان- رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ملایر از صدور ۱۷ هزار و ۸۸۴ بارنامه از ابتدای سال تاکنون در این شهرستان خبر داد.

صدور بیش از ۱۷ هزار بارنامه در شهرستان ملایر

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری وحمل ونقل استان همدان، سیداسماعیل صفوی زاده با اشاره به انجام ۷ هزار و ۶۸۸ مورد سفر درون و برون شهری و جابجایی ۸۷ هزار و ۷۳۸ مسافر، افزود: صدور ۸۶ برگه ترافیک و صدور ۵۶ برگه اضافه تناژ، از دیگر اقدامات انجام شده این اداره از ابتدای سال تاکنون بوده است.

وی در ادامه از توزیع ۶ هزار حلقه لاستیک بین رانندگان بخش حمل و نقل توسط انجمن صنفی رانندگان تاکنون خبر داد و گفت: این تعداد لاستیک حواله‌ای در مدت چند دوره بین رانندگان حمل و نقل جاده‌ای این شهرستان توزیع شده است.

صفوی زاده به پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی ساخت پروژه مجتمع خدماتی ایران زمین در حاجی آباد و پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصدی ساخت پروژه مجتمع خدماتی رفاهی طلوع در حسین آباد اشاره کرد.

وی با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی مجتمع خدماتی رفاهی اسلام آباد و پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصدی ساخت مجتمع خدماتی رفاهی آورزمان، اضافه کرد: امسال ۱۰ مورد بازدید کمیته‌ای از مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی با حضور نمایندگان ادارات بهداشت، میراث فرهنگی و گردشگری داشته ایم.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ملایر با اشاره به اینکه بازدید از ترمینال‌ها و مجتمع‌های بین راهی و خدماتی روزانه انجام می‌شود اضافه کرد: هم اکنون هفت مجتمع خدماتی و رفاهی بین راهی در ملایر فعالیت دارند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.