ما همیشه می دانستیم که زمان زیادی برای استفاده از دستگاه های تلفن همراه با نمایشگر تاشو برای ورود به جریان اصلی و رسیدن به مقیاس جهانی می برد، اما هرگز فکر نکردیم که باید مدت به این طولانی منتظر پرچمدار تاشو سامسونگ بمانیم.

سامسونگ نیاز به زمان بیشتری دارد تا "Galaxy Fold" را تثبیت کند و بعید است تا ژوئن تکمیل شود

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، به نظر می رسید سامسونگ کاملا مطمئن بود که Galaxy Fold تا پایان ماه آوریل می توانست فروشگاه های ایالات متحده را در اختیار خود بگیرد، در حالی که Huawei بارها و بارها وعده داده بود که Mate X در ماه ژوئن ، در بازار های جهانی دیده شود. البته، از آن به بعد، بسیاری از رویدادهای غیرقابل پیش بینی ، به خطر انداختن وجود موجودی Huawei Mate X، و همچنین مجبور کردن سامسونگ برای بازگشت به مسیر گذشته خود باعث شد که در این مدل از گوشی های هوشمند شاهد نواقص زیادی باشیم.

اما به نظر می رسد، بزرگترین فروشندگان گوشی های هوشمند در جهان ممکن است عجله داشته باشند و خوشبینی غیر واقعی نسبت راه اندازی هرچه سریع تر Galaxy Fold را داشته باشند، هرچند که به زودی تکمیل شدن آن تقریبا غیر ممکن به نظر می رسد.

رویای ماه ژوئن فقط لولای کهکشانی سامسونگ است!

اگر چه درست است که مدیران شرکت صریحا گفتند که گلکسی Fold ماه آینده منتشر خواهد شد ، اما مدیر کل دونگ جین، چندین هفته پیش به این موضوع اشاره کرد و مدعی شد "نتیجه گیری" در زمانبندی تجدید نظر شده در حال انجام است و طبق گزارش جدید Yonhap News ممکن است لازم باشد چند هفته دیگر صبر کنیم تا سامسونگ در نهایت به «نتیجه گیری» برسد.

به همین دلیل است که شرکت به سرعت به علت تخریب غم انگیز تلفن همراه به دست منتقدان، وبلاگ نویسان و نفوذگران را بررسی کرد، اما به نظر می رسید که حل مشکل آن کار ساده ای نیست. "کار تثبیت کیفیت" به طور طبیعی در حال انجام است، اما در حال حاضر انتظار می رود تمام تلاش های بهبود طراحی به طور قابل توجهی بهتر از برنامه های اولیه باشد.

چیزی که مشخص نیست دقیقا همان زمانی است که سامسونگ می تواند صفحه نمایش را تقویت کند و فاصله بین لنزهای محافظ و پلاستیکی محافظ روی بالای صفحه نمایش Galaxy Fold را به سطوح رضایت بخشی کاهش دهد. به همین ترتیب گفته می شود که رسانه های کره ای می توانند در مورد راه اندازی جدید سرمایه گذاری کنند اما نه در ماه ژوئن. به سختی انتظار می رود برای مقیاس سازگاری با شبکه و مقاصد صدور گواهینامه جدید در حدود اواسط ماه ژوئن یک واحد جدید دریافت شود، اکنون احتمال دارد که Galaxy Fold پیش از رسیدن به ایالات متحده به کره جنوبی برسد.

حوادث هوآوی می تواند Galaxy Fold را به پتانسیل کامل خود برساند

پیش بینی آینده بازار برای انقلابی کردن این صنعت راکد شده می تواند مهم باشد. اما همه آن ها مهم نیست و سامسونگ در نهایت متوجه است که در حال حاضر رشد باور نکردنی هوآوی متوقف شده است. با وجود اینکه Mate X در چین خیلی زود منتشر شده است، اما هیچ کس نمی داند که آینده ای برای محصولات Huawei در خارج از بزرگترین بازار گوشی های هوشمند وجود دارد یا خیر؟

این مسئله باید فشار زیادی را از شانه های سامسونگ برداشته باشد، که در حال حاضر بر این فرض است که Galaxy Fold اولین بار در نیمکره غربی خواهد بود، حتی اگر آن را در ماه اوت یا سپتامبر راه اندازی کند. مگر اینکه موتورولا یا Xiaomi وارد این رقابت شده و محصول انقلابی را عرضه کنند، که بسیار بعید به نظر می رسد.

در آخر ما انتظار داریم سامسونگ زمان خود را برای بهبود "ثبات کیفیت قطعات، از جمله فیلم و قطعات صفحه نمایش" برای اطمینان از Galaxy Fold 2.0 به راحتی و به عنوان شرم آور به عنوان نسخه اول به بررسی منتقل کند و واضح تر و روشن تر می شود که Best Buy ممکن است در هنگام لغو تمام پیش سفارش های موجود بدون دادن مشتری به جای دیگری اطلاعات بیشتری در اختیار داشته باشد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.