ماجرای مرگ دختربچه ۵/۲ ساله مشهدی که حین بازی کودکانه ناپدید و پس از آن بدن بی‌رمقش در آب نمای پارک پرواز پیدا شد، از سوی پلیس به صورت ویژه‌ای در دست بررسی قرار گرفته است.

  بررسی ماجرای جان باختن کودک ۲/۵ ساله در آب نمای پارک پرواز

سرهنگ اکبر آقابیگی در تشریح ماجرای جان باختن دختر بچه مشهدی به قدس گفت: روز گذشته والدین دختربچه ۲/۵ ساله‌ای به پلیس مراجعه و عنوان کردند ۲۳ اردیبهشت ماه دخترشان در آب نمای پارک پرواز افتاده و به همین واسطه جان خود را از دست داده است. از همین رو آن‌ها خواستار ثبت شکایت از شهرداری منطقه بودند.

فرمانده انتظامی مشهد ادامه داد: با توجه به اعلام خانواده مذکور، موضوع به سرعت مورد بررسی قرار گرفت و تحقیقات اولیه حکایت از آن داشت اعضای خانواده آن شب برای تفریح به پارک یادشده رفته بودند و از طرفی دختر ۲/۵ ساله آن‌ها نیز مشغول بازی با سه فرزند دیگر خانواده می‌شود.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: کمی بعد خانواده دخترخردسال پی می‌برند که خبری از کودکشان نیست و بلافاصله در پارک به جست‌وجو می پردازند.

در ادامه وقتی اطراف آب نمای پارک را بررس می‌کنند یکدفعه چشمشان به دختر ۲/۵ساله می‌افتد که درون آب افتاده بود.

به همین واسطه آن‌ها به سرعت کودک را به بیمارستان امدادی منتقل و تحت درمان قرار می‌گیرد اما اقدامات درمانی مؤثر واقع نمی‌شود و حدود ۲۴ ساعت بعد دخترک جان خود را از دست می‌دهد.

سرهنگ اکبر آقابیگی عنوان می‌کند: هیچ سابقه‌ای از اعلام ماجرا در سامانه ۱۱۰ وجود ندارد. وی ادامه داد: خانواده متوفی در حال حاضر با مراجعه به کلانتری کوی پلیس شکایتی از شهرداری مطرح کرده‌اند.

در این زمینه اقدامات انتظامی مورد نیاز انجام خواهد شد تا قصور احتمالی صورت گرفته در این رابطه مشخص شود.

منبع: روزنامه قدس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.